{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Behandlingstider på hestepas
  • #1   18. nov 2019 De bestræber sig på en behandlingstid på max 3 uger, så vidt jeg husker - og så lægges de langsomt flyvende nordiske brevduers transporttid sikkert til smiley

Jeg tror stadig at de har gang i registrering og udstedelse af følpassene, men mon ikke det lakker mod enden?

• #2   18. nov 2019 De har haft papirerne siden d. 17/10 - Så de 3 uger er gået.
    Men man skal jo nok bare væbne sig med tålmodighed. smiley

De skriver faktisk 14. dage på deres hjemmeside.
    (jeg synes det virkede meget optimistisk)

• #3   18. nov 2019 Hvis det er SEGES, så er deres behandlingstid 14 dage, ifølge deres hjemmeside.

Når så de har haft passet til at ligge en tre ugers tid, og man ringer for at høre om de har fået det væk, så kan de pludseligt få noget lavet hurtigt.

• #4   18. nov 2019 Ring og hør hvor langt de er. De er flinke. Så hut jeg visker, så kan man betale sig fra, til en hurtig behandling. Men det skal være fra starten af bestillingen.

• #5   18. nov 2019 Har lige talt med Seges de har endnu ikke fået noget fra Blodtypelaboratoriet.
    Kan man ringe og spørge dem om hvor langt de er i processen? smiley

• #6   18. nov 2019 Det er altid kompliceret, hvis der ikke er alm bedæknings attest. Hvis der er tale om DNA og blodtype., å er det jo ikke kun SEGES der er tale om, men også et laboratorie og den slags tar, den tid, det nu tar.

• #7   18. nov 2019 Som nævnt ovenfor venter Seges på blodtypelaboratoriet.
    Der er lavet blodprøve. Seges mente at behandlingstiden er 4 uger hos dem. Så de er nok kun lige ved at være klar med svarene. smiley

Mit problem ligger mest i at analysen ikke er bestilt i mit navn men tidligere ejers navn.
    Så jeg er afhængig af at vedkommende betaler fakturen før Seges får svar fra blodtypelaboratoriet.

• #8   18. nov 2019 Sunshine

Ved en bedækningsattest kan man så slippe helt for DNA'en?
    Jeg læste at man i visse forbund herunder Dansk Varmblod, kræver rutinemæssig DNA af alle føl. smiley

• #9   18. nov 2019 Må blive svar skylding. Aner det ikke. Mon ikke det er noget forholdsvis nyt?.. men spørg i diverse Avlsforbund. Før har en bedæknings attest været nok. Men om nogen har svindlet med dem og det så er blevet nødvendigt, har jeg aldrig hørt om. Men derfor kan det jo godt ha gået mine øre forbi.

• #10   18. nov 2019 Jeg læser mig i hvert fald frem til at der skal udtages DNA via blodprøve eller hår.
    Vi har en anden ude i stalden hvor det samme måtte gøres for at der kunne laves rødt pas med stamtavle også DV. smiley

De har nok skærpet reglerne. smiley

Kommentér på:
Behandlingstider på hestepas

Annonce