{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

N
N
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 15

Ny tatovering i stalden? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have lavet min første tatovering her d. 7/11 og skal ride et lille stævne d. 16/11, altså 9 dage efter... Er det smartest at dække tatoveringen til med noget film eller andet mens jeg er i stalden?

Den skal sidde på underarmen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny tatovering i stalden?
  • #1   31. okt 2019 lige hvad tattoo angår synes jeg du skal spørge din tatovør hvad de siger

jeg har nemlig fået flere forskellige steder på kroppen og ingen har sagt det samme.
    så det vil være det bedste råd give dig

• #2   31. okt 2019 Gør hvad du ville gøre ved et hvilket som helst andet sår.

Hvis det heler pænt ville jeg lade det få luft, da det har bedst af det, du har jo tøj hen over, som du jo også har alle andre steder du færdes.

• #3   31. okt 2019 Så længe du har tøj over den er det længe fint smiley din tatovering er i virkeligheden én stor hudafskrabning. Den har bedst af at få luft og ånde. Hvis du dækker den til med folie og du evt sveder, er det ikke særlig smart, samt skidt kan let sætte sig under det. Tænk over det tøj du går med, strik er en dårlig ide. Alm bomuld og lign som ikke sådan sidder fast i 'tråde' er rigtig fint.

• #4   31. okt 2019 Ork nej, ikke så mange dage efter. Du skal bare huske at smøre den, ellers behøver du ikke gå specielt meget op i at passe på den..

Du vil opleve at den vil klø helt vildt og det er forbudt at kradse smiley

• #5   1. nov 2019 Jeg har på mine fingre, jeg har ikke haft dem dækket andet end på dagen de blev lavet.

• #7   3. nov 2019 Spørg din tatovør smiley
    Jeg har tatoveringer forskellig steder på kroppen og det er meget individuelt, hvad tatovøren anbefaler.
    Det eneste er at sår heler bedst i fugtigt miljø, så derfor skal en tatovering smøres ofte, så får man det pæneste slutresultatet smiley

Kommentér på:
Ny tatovering i stalden?

Annonce