{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Juleønsker
  • #1   30. okt 2019 1. At ikke skulle bekymre mig om penge nogensinde igen (jeg har været nødt til at bruge 10.000kr på at lave bil de sidste uger.. Og er bekymret for fremtidige regninger)

2. Vinter ridebukser.
    3. Flere ride trøjer.
    4. Vest fra Hv Polo.
    5. Skridt/ride dækken i kongeblåt (vandtæt og åndbart m/let foring)

6. Regntøj.
    7. Penge til næste års ridekort.
    8. Penge til undervisning.
    9. Penge til at skifte plader på traileren.
    10. Penge til at få lavet nogle ting ude på folden og i stalden.
    11. Ny hest. smiley

Tror måske jeg kunne blive ved smiley

Mvh TT

• #2   30. okt 2019 Dit første ønske må også være mit (og de med hest)
    Min kære hest har lige været gennem den store tandlæge tur og tror det er røget op på 12000 kr samlet smiley Hvad man dog ikke gør for de kære dyr

• #3   30. okt 2019 jeg vil ønske jeg boede på en gård igen
    hade heste uden for døren så jeg kunne se dem uden for mit vindue igen
    Ellers en kødhammer
    Vh Annette

• #4   30. okt 2019 Jeg ønsker mig penge til min sadel smiley

• #5   30. okt 2019 1. Penge til studiebøger (shit, de er altså dyre smiley )
    2. Anatomi-tegnebøger
    3. Varme ridehandsker
    3. Hørebøffer, der kan lukke lyd ude

Det er vist det lige pt!

• #6   30. okt 2019 Bare en bil nr 2 og gavekort til istandsættelse af vores husmandssted...

• #7   30. okt 2019 En ny ridehjelm, en varm OG vandtæt jakke, et vedhæng der matcher min safir ring, en varm sweater i cashmere, diverse make-up fra Nilens Jord og en ny badedragt.

Forbløffende lidt hesterelateret i år. Det tænker jeg familien sætter stor pris på.

• #8   30. okt 2019 En pæn godkendt ridehjelm, pt. har jeg en grim, billig én og den er virkelig hæslig.. smiley
    En sadel smiley
    Diverse underlag
    Og en hest mere smiley
    Har ikke rigtigt så meget. Det eneste jeg synes jeg mangler, er hesteting. Og ting til læderproduktion.

• #9   30. okt 2019 En stor gryde, så jeg kan lave diverse gryderetter og fryse ned
    Ny mobil
    Gulvvasker
    Penge til tatovering
    Nyt klædeskab
    Køkkenstol så jeg kan sidde ned og skrælle kartofler osv
    Årskort til fitnesscenter

Intet hesterelateret i år ??

• #10   30. okt 2019 Gavekort til H&M - Dette står øverst på min liste, da jeg er skrumpet ud af 90% af mit tøj efter mit vægttab på 15 kg.
    Ny ridehjelm, str 56 fordi den jeg har er 10+ år gammel.
    Ridebukser str 36
    Billet til hest og rytter 2020
    Harry Potter 4-7 (På dansk, med Originalt omslag!)
    Sodastream

Egentlig ønsker jeg mig allerhelst en elevplads og en hund og så penge til opstaldning af Hope smiley

• #11   30. okt 2019 Hope har også prøvet det. det var så bare over 40 kg, og så måtte ud og købe både nyt tøj og støvler. det er hammer lækkeret at man så faktisk kan gå ud og købe lige det man har lyst til

• #12   30. okt 2019 uha har rigtig mange ønsker i år - Laver altid min ønskeliste tidligt på året, så jeg altid kan tilføje smiley

Ankelkæde
    Badevægt
    Vinhylde/reol - http://tingoggaver.dk/home/272-vinreol-t-30-flasker-5709898281908.html

Make-up børster
    Øjenskygge palette i fede og stærkt pigmenterede farver
    En bestemt Parfume Valentino
    Ansigt creme og krop (øko eller the bodyshop)
    Softbokse samt lysopsætning
    Tøj

Langærmede (tynde trøjer)
    Kjole hverdag og til finere brug
    Nederdele
    Undertøj
    Bh'er
    Strigler

Stigebøjler
    Klatrersko
    Træningstøj
    Køkkenvægt

Kapsun str. Cob (ikke grime)
    Trense i str. Cob (Bidløs)
    Grimer til Tayisha (str. Cob)
    Ride-on-pad
    Ridebukser - tights med grib
    Forskellige sadelunderlag i fede farver str. Cob eller full. (Ikke rød eller orange)
    Back in track underlag til hest
    Ridestøvler (De korte – str. 36)
    Godbidder
    Stigebøjler og stigeremme (letvægt)

• #13   30. okt 2019 mine juleønsker - som også er til min fødselsdag....
    tjaa jeg har faktisk ikke rigtig kunne finde nogle

jo en ny hovedpude
    og en kalender med katte

og så er jeg gået død i ønsker
    køber jo endelig det jeg mangler. men en rød maine coon må da gerne smutte denne vej- har lige fået en blå, så nu er ønsket en rød

profilbillede
  • #14   30. okt 2019 Uh, de realistiske eller urealistiske smiley

Vi starter med de realistiske

pæne vinterstøvler
    forede ridebukser
    vinter ridestøvler
    back on track ridehandsker
    back on track strømper
    penge til tøj og undertøj
    trailerkort

De knap så realistiske

Få solgt huset
    flytte på gård
    en hest
    hestetrailer
    bil der må trække min. 2500 kg

• #15   30. okt 2019 Har ikke så mange ønsker i år, har dog også lige haft fødselsdag hvor jeg fik lidt af tingene på forrige listet krydset af. smiley

Penge - Gavekort (de to obligatoriske på min ønskeseddel)
    Ridejakke til vintersæsonen
    Boots (Nærmere: Scoot Boot str 6 og 8)
    Sølv øreringe, armbånd
    Undertøj
    Sorte bukser
    Bluser

• #16   31. okt 2019 Anja, ja det er skønt, bortset fra når man ikke lige har pengene til at gå ud og købe tøj. Det er så også ensbetydende med at jeg ikke har meget tøj at gå til jobsamtaler i, for det er langt fra alt der sidder pænt nu. smiley Så i år står der for første gang gavekort til tøj, og tøj øverst på ønskelisten. Det troede jeg ligegodt aldrig skulle ske. Men skal da lige love for at der skete ting og sager da jeg gik fra 75,7 til 61 kg. Men jeg er selvfølgelig også kun 156 cm høj smiley

• #17   31. okt 2019 Hope : det er da rigtig flot. stort tillykke med det

det skal siges at mit er pga sygdom. de sidst 20 var på et par mdr så her kunne det virkelig ses. har så taget lidt på men det er helt ok. jeg må nemlig ikke blive tyndere siger de på sygehuset.
    Men når man har vejet 113 kg så kan alt bruges. jeg nyder bare at kan købe det tøj jeg har lyst til nu. ender tit med at få noget lidt for stort med hjem - ulempen ved at man ikke har tid til at prøvet tøjet

men gavekort til HM var også mit ønske lige efter at jeg havde tabt så mange kg.

• #18   31. okt 2019 Jeg er nok en af de eneste der faktisk ikke gider at få gaver, fx gavekort jeg ved aldrig hvad jeg skal bruge det til og ting har jeg nok af. smiley
    Så det eneste jeg ønsker mig i år er faktisk et SD pandebånd til hesten.

Gider heller ikke fødselsdagsgaver og alt for meget famile tam tam. Men jeg bliver nok nød til at vende mig til det da min kommende mands famile er sådan nogle der altid holde famile komsammen og gerne rigtig, rigtig mange gang i løbet af året smiley

• #19   31. okt 2019 Jeg er ikke helt nået så langt, men jeg har da en del ønsker lige for tiden. De er dog meget bundet op på at jeg skal flytte og akutte behov.

Vaterpas, min. 75 cm
    Håndsav
    Afisolertang
    Vinkel
    Ulddækken 95 cm

Noget af det køber jeg nok selv inden. Jeg skal jo bruge det. Men jeg vil gerne have værktøj af kvalitet, så det bliver hurtigt dyrt. Afiaolertangen køber jeg dog i morgen, for jeg gider ikke lave mere kabelarbejde med en hobbykniv. Slut.

• #20   31. okt 2019 DOOM ETERNAL! Manden har lovet mig det. Kommer ud her i november, så det bliver svært at vente...

Penge til et nyt spisebord jeg er ved at spare op til. Eller gavekort til IKEA.
    En ny mikroovn.
    Diverse gavekort til matas, H&M, Buch, osv..
    Kæmpestrik hyggetæppe.
    Muligvis en chromecast til soveværelset....

Jeg er faktisk røv kedelig smiley

Ønsker mig intet hesterelateret, da jeg pt. er i gang med at spare op til egen hest, som jeg håber kan købes til marts/april/maj næste år og jeg aner ikke hvilket krikkedyr jeg ender med smiley

• #22   1. nov 2019 Melanie - Men din hest skal da vel have strigler? smiley (mine har sine egne) og når jeg på et tidspunkt køber ny hest, så får hun også sine egne nye smiley og hvad med longetov og longepisk (måske du allerede har, det er uundværlig) smiley jeg er rigtig god til at finde ting man behøver til en hest man ikke har smiley smiley jeg havde jo maaange års øvelse smiley

Mvh TT

• #23   1. nov 2019 Team Tindur - Jeg har allerede et lager, haha! Så der er ikke noget jeg ønsker mig før jeg har hesten smiley

• #24   2. nov 2019 royal copenhagen julestel.

det er det smiley

• #25   5. nov 2019 De urealistiske jule ønsker:

Bedre helbred.
    Nedlagt gård med min 2 hektar jord.
    Billet til Hest og Rytter torsdag.
    Regndækken 155. Grimer i cob og full. ( Får jeg med garanti ikke. Køber det sikkert også selv )

De måske realistiske jule ønsker:

Georg Jensen juleuro 2018.
    Georg Jensen lysholdere fra 2009 og frem.
    Gavekort til tøj, da jeg er SÅ kræsen med hvad jeg vil gå i, at jeg gerne selv vil købe det.

Så alt i alt ikke helt heste relateret.

• #26   5. nov 2019 sunshine: dækken, grimer og billet til hest og rytter er det urealistisk?

• #27   5. nov 2019 maria hvis man har familie der IKKE giver ride ting så ja

• #28   5. nov 2019 Maria E:
    Ja det er det i min familie smiley

• #29   5. nov 2019 øv... Tror mine tanker var bundet til, pris smiley

• #30   5. nov 2019 Maria E: i forhold til pris, så ville dækkener også være urealistisk i min familie. Jeg plejer at få en enkelt gave der er på 500 kr. Værdi, men andre er højst det halve beløb. Det er der få dækkener der kan være med på.

Kommentér på:
Juleønsker

Annonce