376 visninger
|
Oprettet:
beklædning i bomuld {{forumTopicSubject}}
Hej med jer. Jeg skriver for at finde ud af hvad interessen er indefor beklædning som er lavet i bomuld. Gælder både for heste og ryttere.
Sælger pt håndklæder og plaider af 100% tyrkisk bomuld som er eco-tex certifiseret og har overvejet at starte en produktion, fx dækken til heste og tørklæder(charmeklude) eller lign. for rytterne som kan matche til hesten. Ved det er et marked der er svær at komme ind på, så lad mig endelig høre fra jer, ris og ros omkring tanken.
https://bohobeach.shop
aug 2017
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 6 Svar: 468
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.500
Jeg er ikke en af dem....
Jeg foretrækker udstyr til hesten, som er lidt neutralt - for jeg kan godt lide at ting holder længe.
Nåja, og så western og til gylden vallak - han kan bære cirka alle farver.
Jeg tror umiddelbart, at der er langt fra produktion af håndklæder til et vinterdækken eller sadelunderlag. Men, det er jo op til dig at undersøge.
Til mig som rytter så skal det både være godt, når jeg er i hvile i en kølig stald, når jeg arbejder mig varm i sadlen og bagefter, når en svedig krop strigler af =står stille et koldt sted.
Er dit materiale velegnet til sport og udendørs tosserier i alle tempi og alle vejrlig - så køber jeg.
Og så skal det vaskes i vaskemaskine...
Men, jeg kunne ikke drømme om at gå efter argumentet "farvekoordineret med hesten".
Charmeklude og tørklæder = hold dig fra min hest, hvis du vil vikle noget om halsen, du bliver kværket af, hvis stoffet hænger fast i en gren...
Tøj skal være egnet til aktiviteten. Dvs sælg ikke ting der er sikkerhedsfarlige til målgruppen, tak!
Du kan måske bruge materialet?
Men, jeg tror at du skal gøre en del research.
Og der er langt fra strandhåndklæder til sportstøj og rideudstyr.
beklædning i bomuld