2.305 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Søger hestespil! Søger hestespil!

Jeg har efterhånden ledt alle steder, men det synes helt umuligt at finde noget.
Så nu tænkte jeg at jeg lige ville forsøge herinde også. Er der mon nogen der ligger inde med hestespil til PC, eller ved hvor man kan få fat på nogen?
Det meste har interesse.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger hestespil!
  • #1   5. okt 2019 Nu er jeg ikke sikker på hvad du havde i tankerne, men er det i fysisk form du tænker på? smiley hvis ja så har jeg ingen bud.

er det noget som skal Downloades, så ved jeg man kan finde masser af heste spil på noget der hedder Steam, man skal bare havde en profil der først for at kunne købe og downloade det, plus at så er Steam noget man kan Downloade ned til sin computer også. smiley Steam er et sted hvor man kan købe og Downloade flere tusinde forskellige spil fra, and på ens interesser. smiley

Det er det eneste bud jeg har. smiley

• #3   5. okt 2019 Jeg spiller Riding Club Championships. Det er gratis og kan spilles via Facebook eller downloades via Steam. smiley

• #5   5. okt 2019 Katrine

Over Steam, er det bedre end på Facebook?
    Jeg savner det helt gamle RCC. Altså inden det kom på Facebook

• #7   5. okt 2019 Malene Markmann - Det fungerer nogenlunde på samme måde som det gamle, men desværre er det ikke længere muligt at ride dressur og military, og der er ikke helt så mange spring- og agilitybaner som før i tiden. De har nævnt, at de vil bringe military tilbage, hvis de får 500 betalende medlemmer til spillet, dressur hvis de får 1000, og mulighed for at avle hvis de får 1500 smiley

• #8   6. okt 2019 Spillede et spil der hed Nikkie på pc da jeg var yngre. Til tlf er der "My horse". Der er også et spil der hedder Howrse, men det kender jeg ikke selv smiley

• #11   6. okt 2019 Når du siger hestespil, tænker du så et "rigtigt" computerspil, hvor man kan styre hesten rundt, få den til at springe, strigle den osv. eller har online spil som Howrse og andre nethestesider, hvor man mere klikker sig rundt også interesse?
    Er det avl/drift af stutteri, ridning eller noget helt andet du har interesse i? smiley

Da jeg var barn spillede jeg meget Staldens Hemmelighed - det er et PC spil, hvor man skal fodre, strigle og ride sin hest mm. smiley Ved dog ikke om det er så forældet nu, at nyere computere ikke kan installere det?

Hvis du har Ipad eller noget tilsvarende er der My Horse, hvor du skal passe, træne og deltage i stævner på din hest/heste smiley

Star Stable har været ret populært - mener blandt andet det kan spilles på facebook?

Hvis du er interesseret i et helt nyt spil, der er under udvikling er der Equestrian The Game: https://www.youtube.com/channel/UCu1qbjant83T-dKIftJawBQ/videos

Hvis du er interesseret i onlinespil, hvor det er mere "klik" og ikke at styre hesten rundt, så er der Howrse som nævt tidligere. Der er både en dansk og international side. Stort fællesskab, så du kan få venner fra hele verden smiley
    Du kan både avle, passe dine heste, træne dem, deltage i stævner, få dit eget opstaldningssted osv.

Alternativt er der fx. Horseeden, der er lidt ligesom Howrse, men det er meget farveavl/genetik smiley

Helt oldschool netheste side er der nforn, som nogle gamle brugere er ved at "genoplive", men det er stadig semi-dødt desværre smiley

• #12   6. okt 2019 Jeg har spillet starstable, howrse og waterhorses. Førstnævnte er et "rigtigt" spil, de to sidstnævnte er hjemmesider. Waterhorses er dog min egen side, så jeg ved ikke rigtig, om den tæller smiley

• #13   6. okt 2019 C. Mortensen - Jo, jeg mener også, at man skulle betale hver måned for at spille det dengang smiley Men så droppede de vist spillet og lavede det til en gratis version på Facebook i stedet - og nu har de så valgt at udgive det på Steam også, hvor man enten kan spille gratis eller vælge at blive "Pro Rider" og betale hver måned smiley

• #14   6. okt 2019 Hvis folk er interesserede i RPG med heste, så er kyana.dk og http://proelio.boards.net/ også stadig aktive. smiley

• #15   6. okt 2019 Jeg leder primært efter de spil der er i ''Hest og Pony'' serien, hvis nogen kender dem?
    Sådan nogle som Mit Stutteri, Best Friends - Min Hest, Lad Os Ride osv.

Jeg spiller Star Stable, og har gjort det rimelig længe efterhånden. Jeg er i level 20, så der er ikke ret meget at lave, andet end daglige opgaver, og så vente på at de opdaterer spillet med flere missioner.
    Så jeg mangler bare noget andet at spille til en afveksling.

• #16   6. okt 2019 Jeg savner også det gamle RCC. Tænk hvis der var en måde at snyde det gamle spil til at tro den havde forbindelse til serveren, så man i det mindste kunne spille baner alene.

Steam er et godt sted at gå hen for spil. Her er alle dem der er tagget "hest": https://store.steampowered.com/tags/da/Heste/

• #18   7. okt 2019 Som en af de andre nævner, så kan du få den engelsk version af 'Mit stutteri' på steam:
    https://store.steampowered.com/app/276300/My_Riding_Stables_Your_Horse_world/

Der er også den her bundle:
    https://store.steampowered.com/bundle/6674/Riding_Bundle/

• #19   7. okt 2019 Ja, lige præcis det der!

• #20   7. okt 2019 Fedt, jeg tænker at jeg køber Mit Stutteri på Steam.
    Men flere spil i den dur ville være fantastisk.

C Mortensen, ved du hvor man kan købe dét spil henne? lige præcis det har jeg ledt efter rigtig længe.

• #21   10. okt 2019 Windstorm er også ganske sjovt. Findes på bla Steam.

• #23   13. okt 2019 Dét gør jeg gerne, hvis du vil af med det smiley
    Betaler også gerne for spillet.

Kommentér på:
Søger hestespil!

Annonce