{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

skal kigge på ny hest.... {{forumTopicSubject}}

Min svigerinde kørte for nogle år siden grusom galt, og var tæt på at dø, hun har det i dag meget bedre, men hun har konstante smerter, kan ikke gennemføre en uddannelse, og hun kan se frem til et liv på pension... stakkels hende... hun har gennem længere tid, følt sig ''alene'' uden noget at lave i hverdagen, hun har derfor forsøgt sig med flere hobbyer, sådan spille computer, male, tegne fotografere, og meget andet, men det er begrænset hvor længe hun ''orker'' de stillesidende hobbyer, så hun ville virkelig gerne have et dyr, men hende og min bror kan ikke blive enige om et kæledyr, de kan have i lejligheden, hun har derfor gennem mere end et år, gerne ville have en hest, men det er aldrig blevet til mere end ønsket, fordi hun ved at hun ikke kan magte at have sin egen hest, det vil være for hårdt. vi har derfor snakket om at gå sammen og have en hest, for jeg mangler endnu en, så Nar ikke skal slæbe det ''store læs'', men det har bare aldrig været mere end snak... men nu er vi begge nået dertil at vi har tænkt over det og sat problemstillinger op osv, og nu gør vi det sku... vi køber en hest sammen... halvdelen er hendes og halvdelen er min, dvs, hun kan nusse og strigle nogle dage, og ride andre, og de dage hun nusser og hygger kan jeg koncentrere mig om Nar, og de dage hun ikke magter det, kan jeg koncentrere mig mere om den fælles hest. Mine forældre dørger for opbakning nok for os begge, de har længe snakket om at vi må kunne finde ud af at glæde min svigerinde, for hun har brug for at komme ud, så hun ikke bare tuller rundt i lejligheden dag ud og dag ind... så jeg kiggede små hvad ??12.000?? heste igennem online, og fandt 2 der var interessante, den der lød som mest for os begge ringede vi til ejerne af, og nu skal vi køre 140 km til sjælland på fredag og se en Irish Cob på 8 år... Håber det er noget for os begge... den er godt nok lidt dyr, men hvis det er den ''rigtige'' til os, er prisen underordnet....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal kigge på ny hest....
Kommentér på:
skal kigge på ny hest....

Annonce