440 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til mat B i københavn? {{forumTopicSubject}}
Hej HG!
Jeg er netop igang med at tag matematik b for at søge ind på drømme uddannelsen. Matematik er desværre ikke min stærke side og prøver at finde et sted hvor man kan få ekstra hjælp, mentor danmark er prøvet uden held (ikke mentorer der kan undervise i Inspire/cas) Har også prøvet noget der hedder Matma, men der er venteliste. Nogen er jer der kender andre steder i københavn eller roskilde hvor man kan få fat på hjælp til matematik B ellers?
håber i kan hjælp:)
VH Flora
Blogger
Følger: 96 Følgere: 709 Heste: 3 Emner: 86 Svar: 1.841
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.470
Der er folk derude, der synes matematik er super hyggeligt og gerne giver leksiehjælp.
Jeg har tidligere gjort det for et symbolsk beløb - og jeg ville gerne gøre det igen, især hvis man kunne finde en der ville bytte forståelse for naturvidenskab for rengøring!
Jeg synes nemlig ikke rengøring er super hyggeligt... Men naturvidenskab er
aug 2008
Følger: 80 Følgere: 100 Heste: 7 Emner: 259 Svar: 7.247
Min veninde blev spurgt om at være mentor for en på sit gymnasie da hun selv gik årgangen over. Det var en efterspørgsel de havde fået, og så fandt lærerne en kvalificeret til at hjælpe
jun 2011
Følger: 76 Følgere: 85 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 634
Mentor Danmark kan ikke på forhånd svare mig på, om nogen er deres mentore kan undervise i lige netop det program jeg bruger. Jeg er derfor ikke kommet videre med det hos dem.
Blogger
Følger: 96 Følgere: 709 Heste: 3 Emner: 86 Svar: 1.841
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 120 Svar: 2.323
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 1 Emner: 75 Svar: 952
Jeg har haft væsentligt mere matematik end I skal kunne på B-niveau og A-niveau for den sags skyld. Jeg har arbejdet både i TI-Nspire og er også dus med fx WordMat.
Jeg bruger ganske vidst Maple til daglig nu, men TI-Nspire er væsentligt simplere til de fleste ting.
Indtil du finder en anden løsning vil jeg gerne hjælpe over fx Skype.
Mit bedste bud er at tage en tur ud på KU - og også prøve på DTU.
Ingeniørerne har altså en væsentlig mere praktisk og ligefrem tilgang til tingene end de der teoretiske matematikere med hovedet nede i en bog.
Jeg ved godt, at hele funktionsbegrebet, differential og integralregning kan tage pusten fra enhver. Det er en kæmpe hurdle at skulle over for alle.
Jeg kæmpede selv. Men fik altså stadigvæk 12 i Mat B.
mar 2019
Følger: 1 Svar: 2
Jeg vil gerne hjælpe dig. Jeg har læst matematik på KU, undervist en 1.g klasse og været ansat hos mentordanmark. Jeg kan dog først starte med undervisning i slutningen af denne uge. Skriv til mig på 42168743, hvis det har interesse
jun 2011
Følger: 76 Følgere: 85 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 634
Stine: ej det lyder da super godt! skriver lige til dig i løbet af imorgen.
mvh Flora
Hjælp til mat B i københavn?