{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

Hjælp til mat B i københavn? {{forumTopicSubject}}

Hej HG!
Jeg er netop igang med at tag matematik b for at søge ind på drømme uddannelsen. Matematik er desværre ikke min stærke side og prøver at finde et sted hvor man kan få ekstra hjælp, mentor danmark er prøvet uden held (ikke mentorer der kan undervise i Inspire/cas) Har også prøvet noget der hedder Matma, men der er venteliste. Nogen er jer der kender andre steder i københavn eller roskilde hvor man kan få fat på hjælp til matematik B ellers?

håber i kan hjælp:)

VH Flora

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til mat B i københavn?
  • #2   15. aug 2019 Det lyder meget underligt at MentorDanmark ikke har kunne finde nogen til dig. Har du nævnt at både København og Roskilde er en mulighed? Du kan evt overveje om du har lyst til at prøve gennem MentorOnline, så kan de søge til dig i hele landet. smiley

• #3   15. aug 2019 Du kan lave et privat opslag.

Der er folk derude, der synes matematik er super hyggeligt og gerne giver leksiehjælp.
    Jeg har tidligere gjort det for et symbolsk beløb - og jeg ville gerne gøre det igen, især hvis man kunne finde en der ville bytte forståelse for naturvidenskab for rengøring!

Jeg synes nemlig ikke rengøring er super hyggeligt... Men naturvidenskab er

• #4   15. aug 2019 Hvad med dit gymnasie (eller hvilken uddannelse du nu går på)? smiley
    Min veninde blev spurgt om at være mentor for en på sit gymnasie da hun selv gik årgangen over. Det var en efterspørgsel de havde fået, og så fandt lærerne en kvalificeret til at hjælpe smiley

• #5   15. aug 2019 Tak for alle de hurtige svar! smiley der er lektie hjælp på skolen, men jeg går på en udvidet HF så har først fri kl 17 og der er lektiecafen slut. vil prøve med privat opslag, men er i tvivl om hvor jeg kan slå det op henne? smiley

Mentor Danmark kan ikke på forhånd svare mig på, om nogen er deres mentore kan undervise i lige netop det program jeg bruger. Jeg er derfor ikke kommet videre med det hos dem.

• #6   15. aug 2019 Det lyder altså som en miskommunikation. Jeg arbejder selv hos dem og har flere gange set dem søge efter nogen der kender bestemte matematikprogrammer til forløb smiley

• #7   16. aug 2019 Du kunne måske hænge en seddel op på Københavns Universitet, hvis du finder ud af, hvor matematikerne og andre naturfag holder til. smiley

• #8   16. aug 2019 Jeg er ingeniørstuderende, og bor i Aarhus ganske vidst.
    Jeg har haft væsentligt mere matematik end I skal kunne på B-niveau og A-niveau for den sags skyld. Jeg har arbejdet både i TI-Nspire og er også dus med fx WordMat.

Jeg bruger ganske vidst Maple til daglig nu, men TI-Nspire er væsentligt simplere til de fleste ting.

Indtil du finder en anden løsning vil jeg gerne hjælpe over fx Skype.
    Mit bedste bud er at tage en tur ud på KU - og også prøve på DTU.
    Ingeniørerne har altså en væsentlig mere praktisk og ligefrem tilgang til tingene end de der teoretiske matematikere med hovedet nede i en bog.

Jeg ved godt, at hele funktionsbegrebet, differential og integralregning kan tage pusten fra enhver. Det er en kæmpe hurdle at skulle over for alle.
    Jeg kæmpede selv. Men fik altså stadigvæk 12 i Mat B.

• Stine T
    Stine T Tilmeldt:
    mar 2019

Følger: 1 Svar: 2
    #9   18. aug 2019 Hej smiley
    Jeg vil gerne hjælpe dig. Jeg har læst matematik på KU, undervist en 1.g klasse og været ansat hos mentordanmark. Jeg kan dog først starte med undervisning i slutningen af denne uge. Skriv til mig på 42168743, hvis det har interesse smiley

• #10   19. aug 2019 Hej alle! tusind tak for hjælpen! vi havde fundet en tidligere elev vi troede kunne hjælpe, men som desværre lige er sprunget fra smiley

Stine: ej det lyder da super godt! skriver lige til dig i løbet af imorgen. smiley

mvh Flora

Kommentér på:
Hjælp til mat B i københavn?

Annonce