350 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Gode nye krimier Gode nye krimier

Min mor på 70, faldt i nat over et dørtrin og brækkede: lårbensknoglen på det ene ben, anklen på det andet ben og overarmen. Så nu har hun noget tid som skal slåes ihjel.

Hun elsker krimier, så jeg har planer om at købe en til hende, men da jeg mere er harleguin-typen, ved jeg ikke ret meget om krimier- så hvilken bog skal jeg købe? Det eneste krav er at den er ret ny, da der ellers er en god chance for hun har den i forvejen. Og jeg skal kunne købe den i bog og ide.

Hvis i har nogle godt ideer til andet underholdning (i en hospital seng), vil jeg gerne høre smiley ikke spiseligt.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spots 400 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.
  • Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Fix electricity issue 1.000 kr.
  • Samling og montering af garderobeskab 1.191 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode nye krimier
  • #1   4. aug 2019 Lydbøger.

Har hun en smartphone?
    Så giv hende et abonnement eller download nogle lydfiler.
    Og så et par høretelefoner. De store gamer høretelefoner er dejlige, men kan ikke være i hospital sengebordet - men de små kan også give god lyd.

• #2   4. aug 2019 Dok - hun har abon på mofibo, som hun bruger en del. hun strikke for folk og høre lydbog imens, så der er hun dækket ind forvejen.

Men ja, ellers en god ide.

• #3   4. aug 2019 Hvad med Dennis Jürgesens serie om Roland Triel? smiley

• #4   4. aug 2019 Hm.
    Så er hun jo dækket nogenlunde ind.

Hvad med sudoko eller lignende opgavehæfte??

• #5   4. aug 2019 Nu tænker jeg bare højt, men har hun også de helt gamle klassikere, fra forfattere som Sir Arthur Conan Doyle, Edgar Allan Poe, Agatha Christie osv? smiley

Tror den eneste nutidige krimiforfatter jeg kan komme i tanke om, er Jo Nesbø, men det er stadig nogle år siden bøger som "Snemanden" kom ud.

• #6   4. aug 2019 Jeg har absolut ingen viden om krimier, dem jeg har læst i mit liv, kan tælles på EN hånd. Så alt hints er velkommen.

Min mor kan åbne et mindre bibliotek, så mange bøger har hun, vi snakker et sted mellem 500 og 1000 bøger. Derfor er det vigtigt at det er nye bøger, for odsen for hun har dem af ældre dato, er bare for høj. Hun har elsket krimier hele livet.

• #7   4. aug 2019 Dok, måske, det er ikke noget hun gør så meget i, men på den anden side, så har hun jo tid nok lige pt.

Jeg overvejer at daffe i genbrug og købe en stak gamle dameblade, som hun kan læse, også give videre til patienten i sengen ved siden af, som sikkert også keder sig.

• #8   4. aug 2019 Jeg er vild med Linda Castillos Kate Burkholder serie, Cilla og Rolf Börjlinds serie (Springflod, Den tredje stemme, Sort morgen og Sov du lille) og Karin Slaugthers bøger er også udemærkede smiley

• #9   4. aug 2019 Måske, nu hun strikker, hun skulle lære en ny måde at bruge garn på så som hækling eller nålebinding. Begge nemme at lave noget af.

• #10   4. aug 2019 Vi har ca 10 meter bøger i stuen og det samme i kontoret.
    Det dækker over, at vi en gang hvert - hvert andet år sorterer bøger fra.

Det er vel +6-700 bøger?
    Og vi er beskedne??

• #13   4. aug 2019 Har hun læst Jussi adler-olsens bøger om afdeling Q

• #14   5. aug 2019 Hvis hun kan lide reallife bøger så syntes jeg hun skulle læse drabscheferne!
    Jeg er selv igang med dem og de er virkelig gode! Man får et indblik i de største sager i dk fra politiets side! ??

Kommentér på:
Gode nye krimier

Annonce