{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Wannabe indlæg på HN xD {{forumTopicSubject}}

Ja, som nogle nok har set, så er der mange der har fortalt om deres dag.. Så for at være lidt wannabe vil jeg da også fortælle min dag xD
( http://www.heste-nettet.dk/forum/1/1471504/1471504/ )

<b> Nå, men her er min dag:</b>

For en gangs skyld var jeg lidt hyperaktiv i dag, så jeg gik ud og tjekkede vand ved hestene. De drikker af spande (12l)Vandet skifter jeg ca. hver trejde dag, jeg hader bare at finde vand og så gider de ikke drikke af det fordi de ikke er tørstige. Nej, de skal sku drikke når jeg endelig giver dem noget. Men da jeg lider af dovenskab, så fylder jeg kun spanden halvt op, det bliver sku så tungt til min ømme ryg. Nå ja, men i dag var det jo også ved at være 7 uger siden hestene havde været ude, så de trængte vel også til lidt luft. Så jeg lukkede alle mine 6 heste ud på en 10x20 fold. Ja, folden er ikke så stor da jeg bor ude i enden af en storby, så hestene står sammen i min garace, det kan de så godt li' Nu er jeg jo ikke det rigeste menneske, så jeg bruger en stol som sadel, man spænder den bare fast med et par bælter - total smart og effektiv. Trensen, ja.. Jeg har jo læst om en masse "jeg-rider-i-rebgrime" metode, nå ja, men så kan jeg da også vikle en tøjsnor rundt om hovedet. Jeg er total imod dem der putter glasskår i gamacher eller bandager, det er sku da herre synd! I ville måske gerne have glasskår i benene? Helt ærlig, tag jer sammen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wannabe indlæg på HN xD
Kommentér på:
Wannabe indlæg på HN xD

Annonce