{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Arbejde i England {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg håber I kan hjælpe mig med dette;
Jeg er blevet student her i sommeren 2019, hvorefter jeg holder et sabbatår. Her vil jeg arbejde med noget studierelevant i forbindelse med, at jeg skal læse videre til dyrlæge bagefter.
Derfor tænkte jeg på, om nogen af jer arbejder med landbrug eller kender nogen der arbejder med landbrug? Jeg vil meget gerne i praktik hos en landmand, for at få en bedre forståelse og indsigt i landbruget.
Dertil tænkte jeg på, om I måske har set nogen i fx. England der søger nogen til at arbejde på en gård?
Jeg håber, at I kan/vil hjælpe mig med dette.
På forhånd tak! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arbejde i England
  • #1   25. jul 2019 Jeg kan sagtens finde et landbrug til dig her i DK, og kender også et par landmænd i Holland.

Irland har jeg også en kontakt, hvis det er.

Evt. prøv at tage kontakt til Travel to farm eller IAEA, og hør, om de har noget i England.

• #2   25. jul 2019 Ann C - Det behøver ikke være England, da Irland er mit yndlingsland ville dette også være rigtig fint smiley
    Jeg vil forhøre mig hos de to firmaer.
    Tak for dit hurtige og brugbare svar! smiley

• #3   25. jul 2019 Landbrug er en rigtig god idé. I Danmark er det bare at køre rundt og spørge. Hvis bare man vil arbejde, er der tit mange der søger folk.
    I forhold til udlandet, så har Travel Alott også en "farmer" linje smiley

• #4   25. jul 2019 Forresten, jeg startede selv i landbruget for 5 år siden fordi jeg ville have noget studierelevant i forhold til dyrlægestudiet. Mit første job søgte jeg på jobstafetten, og der gik mindre end en uge fra jeg havde søgt til jeg havde fået job.
    Da jeg stoppede der lidt før planlagt fik jeg job hos en nabo, hvor jeg nærmere blev "headhuntet" (I mangel på bedre ord), og skulle kun være der en måneds tid. Jeg er så aldrig kommet videre herfra igen og er nu landbrugsuddannet smiley

• #5   25. jul 2019 Ballinfisken
    Min historie er lidt som din, jeg ville også engang være dyrlæge, men satte mere pris på at arbejde med raske dyr, end udsigten til at skulle arbejde med syge dyr smiley

• #6   26. jul 2019 Er bange for at Storbritannien/England kan blive bøvlet efter brexit.

Kommentér på:
Arbejde i England

Annonce