{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

sker der ikk snart noget sjovt.?! {{forumTopicSubject}}

ja, gør der ikk snart det?
er ved at dø af kedsomhed, hva laver i søde HG mennesker??
kan vi ikk lave et eller andet tåger emne ligesom dem her, har lavet det ene og været med i det andet, gaal det var grinern, det var bare sådan en almindelig aften hvor vi hg'er kedede os??
haha det var griner, nå her er linkene til de to ting jeg snakker om;)
http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=118389

http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=109725

der burde ske noget mega griner om lidt ikk?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sker der ikk snart noget sjovt.?!
  • #2   18. jul 2007 Camilla Rosenlund .:
    ay??øhh har ikk ringet??
    men dem der har ville lave fis med dig er sgu ikk for kloge hvis de ikk ringer med hemmeligt, prøv at sætte nummeret her ind?så skal jeg sige dig hvem det er;)

• #3   18. jul 2007 Theis:
    jep , men det behøver den ikk være gør den vel?

• #5   18. jul 2007 Jeg har lige snakket med min træner. Og han siger han har fundet en hest til mig, som jeg kan starte La på med det samme.. smiley Så skal fanme til B-stævne i septemper.. smiley For satan jeg er glad.. Kan slet ikk beskrive det.. smiley

• #6   18. jul 2007 jeeeeeeeeeeg, kender en sang der ka' drive diig til vanvid, jeg kender en sang der ka' drive dig til vanvid, jeg kender en sang der ka' drive dig til vanvid, jeg kender en sang der ka' drive dig til vanvid, jeg kender en sang der ka' drive dig til vanvid, jeg kender en sang der ka' drive dig til vanvid, jeg kender en sang der ka' drive dig til vanvid, jeg kender en sang der ka' drive dig til vanvid,jeg kender en sang der ka' drive dig til vanvid, lalalalalalalalalalalalalalalalalalalala

• #7   18. jul 2007 Soulmate
    Er det slet ikke vigtigt at dig og hesten kan sammen ? oO

• #8   18. jul 2007 Allimac:
    Jeg har én gang haft en hest som jeg kunne RIGTIG godt med, da den blev syg, besluttede jeg mig for at det ikke skulle være det vigtigste.. Og når man satser på ridning som jeg gør, så må man nogle gange vælge.. Jeg vælger så kapacitet og præstationer først..

Smag og behag..

• #9   18. jul 2007 Soulmate
    Vi er heldigvis forskellige smiley

• #10   18. jul 2007 soulmate: fedt! men i kommer da ik langt sammen, hvis i ik kan sammen?
    det gør man i hvert fald ik i dressur x)

men held & lykke med det smiley

• #11   18. jul 2007 Mette: Self skal jeg kunne arbejde med den.. Men det behøver ikk at være sådan at jeg bare ELSKER hesten, self skulle vi kunn arbejde sammen.. smiley
    Men tusind tak.. Jeg er ogs bare lykkelig. Hihi

• #12   18. jul 2007 smutter ses;)

• #13   18. jul 2007 okay, det er nemlig hvad jeg forstår ved at kunne sammen ;P at man har en fælles forståelse både inden og udenfor banen.

synes ikke man behøver elske sin hest... det er jo som du siger et valg på en måde. har skam også selv først valgt hest efter resultater og kapacitet, men jeg synes det er ligeså vigtigt at de har et godt sind. jeg har kun haft ufatteligt elskelige krikker, så tror ikke jeg kunne lade være med at elske dem, hvis jeg prøvede ;P
    så enten er jeg god til at finde de søde, eller også har jeg bare været heldig, heldig, heldig smiley

• #14   18. jul 2007 Jeg tror du har været meget heldig.. :D:D
    Og de er jo super fedt.. Hehe.. Jeg har et meget godt eks.. Jeg red en 8 års vallak, som jeg absolut ikk kunne med i dressur... Det så mega skægt ud når vi 'prøvede' haha.. Og i spring gik det super.. Jeg følte ikk helt jeg 'conectede'(staves) med ham.. Men det lykkeds mig da at ride Mb til stævner og Ma til træning.. Og det bevidste bare , for mig, at jeg ikk kun skal gå efter sindet.. smiley Hehe..

• #15   18. jul 2007 okay.
    tror også det er lidt anderledes i springning. for der er jo mange heste og ponyer der er mere eller mindre tossede i krydderen ;P men hvis både hesten og rytteren vil springe er der jo ikke så meget der står i vejen for det.
    i dressur har man brug for den 'connection', for der skal der virkelig være harmoni og forståelse for at man kan komme langt smiley

Kommentér på:
sker der ikk snart noget sjovt.?!

Annonce