642 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

KST - Stå inde? KST - Stå inde?

Hej Alle Sammen
Nu skal min lille hyp have kst for første gang på tirsdag og jeg har aldrig prøvet det før heller..
Men problemet er bare at der hvor hun står er der ikke mulighed for at lukke hende på boks bagefter. Så kom til at tænke på om de skal stå inde efter de har fået en behandling eller om jeg kan nøjes med at stå ved hende i x-antal tid?

Tak på forhånd og rigtig dejlig regnvejrs weekend smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KST - Stå inde?
  • #1   6. jul 2019 Nå min har fået massage, kst eller kiropraktor behandling, så har jeg bare gået med hende i skridt 5-10 min og så lukket hende på fold bagefter. Er vejret koldt eller det regner, så smid et regn dækken på, så hesten ikke spænder op fordi hesten bliver kold.
    De er oftest tørstige og trætte efter en behandling, så det fint at hesten bare bevæger sig på fold som den plejer og har de fridage som behandleren råder til. Dog kan man godt trække med sin hest i skridt på de fridage smiley

• #2   6. jul 2019 PS lad vær med at smide et fleece eller keramisk dækken på lige inden behandling om sommeren. Behandleren vil gerne kunne mærke, hvordan ens hest har det normalt og kunne "se" problematikken uden man gør noget ved det før behandling.
    Keramisk dækken skal man slet ik bruge før behandling uanset årstid, for det reflektere hesten egen varme og stråler det retur dybt inde i vævet på hesten og kan give et falsk billede

• #3   6. jul 2019 Fedt tusinde tak smiley
    Tænkte nemlig også at det bare var bedst at hun kom ud igen og fik gået lidt men blev i tvivl og nu er det jo weekend så hun svare ikke smiley

• #4   6. jul 2019 2. og 3. gang vores hoppe fik KST behandling, blev hun bare smidt direkte i løsdrift igen. 1. gang var udelukkende fordi de stod i boks. Hvis hesten går i en fornuftig flok så er det kun godt at den holder sig i gang.

• #5   6. jul 2019 Min kommer bare på fold lige efter. Jeg bruger alligevel mindst 15 min på at feje pære op efter behandlingen, så der holder jeg lidt øje med hende.

• #6   6. jul 2019 hver gang min har fået massage/kst/fys/kiro eller osteopati er hun kommet direkte på fold eller i boks efter jeg har aldrig fået besked på hun skulle ud og gå før dagen efter skulle hun helst have en god skridt tur smiley

• #7   6. jul 2019 Bare ud med den på fold bagefter, igen problem der smiley

• #8   7. jul 2019 Min kom også altid direkte på fold, hvis beh. anbefalede det, gik jeg i x min. med ham efter behandling, ellers bare på fold med ham!

• #9   7. jul 2019 fold er kun godt bagefter til at transportere affaldsstofferne ud. og så vand på marken selvfølgelig.

• #10   10. jul 2019 Det anbefales altid at de kommer på fold igen efter en behandling. På den måde kan de integrere forandringerne i kroppen og lade kroppen arbejde lidt videre. Husk rigelig adgang til vand, de bliver tørstige efter sådan en omgang. Gerne en pause fra hårdt arbejde i nogle dage efter, men skridtture og trækture er helt okay. Men ikke hårdt arbejde. smiley

• #11   10. jul 2019 Super tak alle sammen smiley

Kommentér på:
KST - Stå inde?

Annonce