14. jul 2006 Følger: 138 Følgere: 123 Heste: 2 Emner: 53 Svar: 556
kan jeg? kan jeg?
jeg kender en anonym person, der ikk er odenlig ved sin hest, denne person, har longeret den, men en anden person løb efter hesten med en pisk, vedkommene har et hjerte af sten, og tænker kun på at ride hesten, så hans hest bliver ikk nusset og jeg så vedkommene rykke man på hesten, og han var ved at rive manen af... vedkommene har undervist mig engang, og denne person, har slået pinzon i røven med en tommestok der var føldet helt ud, og pinzon fór selvfølgelig afsted,for det gør sku ondt! en af mine veninder, har set denne person give en hest en lige højre i øjet, fordi den ville nusses, og gnubbede sig op af personen... jeg har kendt to hopper, der begge har skulla have føl, og jeg så vedkommene slå en i maven p.g.a. gjorden ikk passede, et halvt år senere mistede hoppen sit føl, og har set persone gøre det ved en anden hoppe, der også mistede sit føl..... jeg kan ikk holde det ud mere, tænk hvis det en dag går ud over mine to, ja så har min mor lovet at sparke vedkommene i røven, men alligevel, folk undskylder vedkommene med at have fået bank som barn, men det ser jeg ikk som nogen undkyldning...!
Kan mig og en veninde tillade os at melde det til hestens beskyttelse, da vi er bange for det går ud over vores heste='( ved sku ikk hva jeg skal gøre, jeg kan nogen gange kun håbe på at personen endag kommer og gør det ved en hest der ikk finder sig i det, så vedkommene får et spark som aldrig glemmes...
sep 2006
Følger: 204 Følgere: 181 Heste: 3 Emner: 307 Svar: 3.512
apr 2006
Følger: 63 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 3.483
dec 2004
Følger: 263 Følgere: 247 Heste: 22 Emner: 444 Svar: 4.028
Hvis hoppen er drægtig i 6 måned, mister hun ikke sit føl p.g.a slag, så den terori passser ikke, hvis han går rundt og er slem mod hestene, så skal han selvfølgelig meldes, men vær nu helt sikker i din sag.
Anita W
mar 2007
Følger: 61 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 186 Svar: 1.765
kan jeg?