322 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

kan jeg? kan jeg?

jeg kender en anonym person, der ikk er odenlig ved sin hest, denne person, har longeret den, men en anden person løb efter hesten med en pisk, vedkommene har et hjerte af sten, og tænker kun på at ride hesten, så hans hest bliver ikk nusset og jeg så vedkommene rykke man på hesten, og han var ved at rive manen af... vedkommene har undervist mig engang, og denne person, har slået pinzon i røven med en tommestok der var føldet helt ud, og pinzon fór selvfølgelig afsted,for det gør sku ondt! en af mine veninder, har set denne person give en hest en lige højre i øjet, fordi den ville nusses, og gnubbede sig op af personen... jeg har kendt to hopper, der begge har skulla have føl, og jeg så vedkommene slå en i maven p.g.a. gjorden ikk passede, et halvt år senere mistede hoppen sit føl, og har set persone gøre det ved en anden hoppe, der også mistede sit føl..... jeg kan ikk holde det ud mere, tænk hvis det en dag går ud over mine to, ja så har min mor lovet at sparke vedkommene i røven, men alligevel, folk undskylder vedkommene med at have fået bank som barn, men det ser jeg ikk som nogen undkyldning...!

Kan mig og en veninde tillade os at melde det til hestens beskyttelse, da vi er bange for det går ud over vores heste='( ved sku ikk hva jeg skal gøre, jeg kan nogen gange kun håbe på at personen endag kommer og gør det ved en hest der ikk finder sig i det, så vedkommene får et spark som aldrig glemmes...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan jeg?
Kommentér på:
kan jeg?

Annonce