372 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Sara  P
Sara P
Emner: 3 Svar: 7

Shetlændere i Aalborg? Shetlændere i Aalborg?

Hvor køber man shetlændere i Aalborg området som ikke skal bruges til noget fint og som ikke behøves finde papirer osv. Og som ikke koster mere én 3000kr stk. Skal have fat i to som skal bruges til tricks og hjemmekørsel

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shetlændere i Aalborg?
  • #1   17. jun 2019 Den lokale Facebook side, DBA og Guloggratis. Shettere får man let fat i. De færreste koster 3000 kr. Men jo mere de kan, des højere pris. Men hvis du selv er i stand til at lære dem det fornødne, ja så kan man være heldig at få dem gratis.

• Sara  P
    Sara P Tilmeldt:
    maj 2019

#2   17. jun 2019 De behøves ikke at kunne andet end at trækkes med. Hverken tilredet eller lign. Jeg lærer dem selv det jeg skal bruge dem til. DBA Og GulOgGratis er afprøvet - ingen held

• #3   17. jun 2019 Facebook og lav en søge annonce i diverse hestegrupper. Gør det under debat, da handel med dyr er ulovligt på Facebook og Facebook sletter annoncerne, eller blokere dem.
    Skriv at der kun er i Ålborg omegn du søger og se hvad du får ud af det. smiley

• #4   17. jun 2019 Jeg har en veninde i Brønderslev der har en masse shetlændere, som ikke offentligt er til salg. Har lige sendt emnet videre til hende smiley

• #5   17. jun 2019 der er en gruppe på fb der hedder Heste/ponyer til salg i Nordjylland

• Sara  P
    Sara P Tilmeldt:
    maj 2019

#7   18. jun 2019 Nana E: jeg synes bestemt ikke jeg kan finde nogle overhovedet til under 3000kr stk og mange af dem kan knap trækkes med. Har fundet én som jeg skal køre mere end tre timer for, men mangler stadig en anden

• #8   18. jun 2019 Viborg er jo ikke så langt fra Ålborg og endda med go vej hele vejen.

https://www.guloggratis.dk/dyr/heste/heste/shetlaender/annonce/44309295-hingst4-aar.
    Kender ikke ejeren men fandt den på kort tid på Guloggratis.

• Sara  P
    Sara P Tilmeldt:
    maj 2019

#9   18. jun 2019 Nu søger jeg ikke hingst. Jeg har ledt på siderne og umildbart ikke fundet noget

• #10   18. jun 2019 Har du prøvet at lave en søge annonce?
    Så får du kun henvendelser på det du søger, hvis du bruger lokale grupper på Facebook

• #12   18. jun 2019 Anja N
    Dine link virker ikke, især ikke hvis de er taget fra din profil. Vi kan jo ikke gå gennem din profil smiley

• #13   18. jun 2019 https://www.guloggratis.dk/dyr/heste/heste/shetlaender/annonce/44315978-shetlandspony

https://www.guloggratis.dk/dyr/heste/heste/shetlaender/annonce/44157883-hoppe

https://www.dba.dk/shetlandspony-hoppe-15-aar/id-1056585355/ er lige sat på i dag - 2 styks som skal ud sammen - de er bare så søde at se på

https://www.dba.dk/shetlandspony-hoppe-10-aar/id-1055723229/

er locket ud af begge sider nu - og ellers må du lige selv tjekket. jeg har bare kun søgt i jylland ikke kun aalborg

• #14   21. jun 2019 Syntes faktisk det er en underlig holdning, at man ikke 'vil give noget' for en shetlænder. Bare fordi den intet skal kunne eller ej heller skal have noget stamtavle. Alt i alt kan du jo lige så godt åbne din søgning og bare kigge pony fra 100-130ish for brugspony til vogn i længden er gerne 100+ (mindre kan også fint gøre det, men i længden anbefaler man bare gerne en større pony for vogn). Og ikke dem på 70-80cm

Der næst syntes jeg man glemmer at den ''billige/gratis'' pony så også pludselig bliver den dyre, i henhold til - smed, dyrlæge/tænker/ormekur ect. behandling af utøj ect. Og ærligt hvordan er sådan en gratis hest behandlet/opvokset.

Jeg syntes du skal gøre dig selv den kæmpe tjeneste at så vente, spare lidt mere op og så få to dejlige ponyer du bliver meget glade for i længden til lidt flere penge. Det hører altså fåtal til at de gratis heste er dem man har hele livet ud, fordi der jo netop er en grund til de er gratis eller koster meget lidt.

Og at du ikke vil have en hingst er jo nok også fordi du jo så skal påregne at der kommer udgift til at få den kasteret, og nu ved jeg fra mange avler af Shetter at de VIL ikke sælge vallakker til 3000 og ned for det dækker ikke hvad de har betalt for stamtavle, chip OG kastering. smiley Så beholder de dem og træner dem op og tager noget mere for dem som ride/kørepony.

Pøj pøj med din søgning, håber ikke du ender med at stå med katten i sækken og en stor udgift fordi hesten var 'billig' og kræver div. behandling af dyrlæge og smed.

• Sara  P
    Sara P Tilmeldt:
    maj 2019

#15   1. jul 2019 Det syntes jeg er den mest åndssvage kommentar jeg længe har set. For det første, så vælger jeg jo en lille pony af flere grunde. Jeg er ikke interesseret k noget som er større. For det andet, så havde jeg 30.000kr til to ponyer hvis det var det, men ku vælger jeg at prioritere at bruge få penge på selve ponyerne og så har jeg flere penge til udstyr, udgifter mm.
    Du er da helt i hampen med din kommentar. Desuden vil jeg da ikke have noget imod at få en op y hjem som har en grim baggrund, så tager jeg jo ‘bare’ hensyn til dette. Desuden ingen hingste fordi jeg har haft en træls oplevelse med dette som har sat ar. Jeg har pengene til at kasterere hvis det var det.
    Jeg bliver yderst provokeret af din bedre-vidende kommentar. Du er jo tydeligvis ikke en pot bedre selv.
    Jeg har pengene til dyrene. - jeg har jo trodsalt også flere rideheste som jo både koster i indkøb samt vedligeholdelse.

Jeg håber du fremover tænker over hvordan du formulerer dig, og desuden så synes jeg ikke just at jeg bad om din mening, men blot hvor man kunne finde ponyer til mine krav.

• #16   1. jul 2019 har du prøvet
    https://www.facebook.com/groups/629718083741331/

• Sara  P
    Sara P Tilmeldt:
    maj 2019

#17   1. jul 2019 Jeg har fundet

Kommentér på:
Shetlændere i Aalborg?

Annonce