{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Struktur 100
  • #1   15. jun 2019 Hvad vil du gerne vide?

Min hoppe er super glad for foderet, trods hun ellers er ret kræsen. Det dufter også rigtig lækkert. Det er rigtig nemt og billigt idet der ikke skal fodres så stor en mængde foder, kun 100 g. pr. 100 kg = 500 g til 500 kg hest pr. Dag smiley
    Det eneste, jeg synes er lidt træls, er at der er rigtig meget smulder i det. Min hoppe spiser glædeligt smulderet også, og jeg tror at "smulderet" er tørrede urter, der bare er blevet meget småt, fordi det er blevet sådan "siet" gennem alle de andre store dele i foderet.

Ift. Aveves "light mix zero", der også er et foder med samme lave tildeling og lav på stivelse, så spiser min hoppe hellere struktur 100, og der er ingen rester i krybben, som der var med Aveve.

• #2   15. jun 2019 Min tre års frieser har fungeret godt på det har haft pæn blank pels osv. Synes det er lækkert foder dog som indløse Madsen skriver smuldre det. Jeg har fodret min med equsana balance oveni for at få protein procenten op til en hest i vækst. Prøvede en overgang equifirst men han kom til at se træls og mat ud i pelsen så vi skiftede tilbage til struktur 100, hvor det hjalp på pelsen igeb. Nu hvor han går på græs får han kun vitaminer.

• #3   15. jun 2019
    Fint foder hvis ens hest ikke har noget imod smulder smiley

• #4   16. jun 2019 Rigtig godt foder, men jeg er mere til kraftur, som er endnu lavere på sukker og stivelse.. smiley

Kommentér på:
Struktur 100

Annonce