605 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Struktur 100"
Omega 3 Struktur 100
Hej Hestegalleri :) Er der nogle der fodre med Omega 3 Struktur 100 fra Dangro? Hvad er jeres erfaringer med dette foder? Er der evt. nogle som har skiftet fra noget andet foder til dette og so...
Hej Hestegalleri :) Er der nogle der fodre med Omega 3 Struktur 100 fra Dangro? Hvad er jeres erfaringer med dette foder? Er der evt. nogle som har skiftet fra noget andet foder til dette og so...
Skrevet af: Mette G - 14. maj 2018
Amequ Omega-3 struktur 100, erfaring.
Nogen der har brugt det tilskudsfoder til sin hest? Hvordan fungerede jeres hest på det? Er kun interesseret i at høre erfaringer fra folk der faktisk har brugt det.
Nogen der har brugt det tilskudsfoder til sin hest? Hvordan fungerede jeres hest på det? Er kun interesseret i at høre erfaringer fra folk der faktisk har brugt det.
Skrevet af: Puggaard - 4. aug 2014
Spar penge på din forsikring
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 603 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.753
Min hoppe er super glad for foderet, trods hun ellers er ret kræsen. Det dufter også rigtig lækkert. Det er rigtig nemt og billigt idet der ikke skal fodres så stor en mængde foder, kun 100 g. pr. 100 kg = 500 g til 500 kg hest pr. Dag
Det eneste, jeg synes er lidt træls, er at der er rigtig meget smulder i det. Min hoppe spiser glædeligt smulderet også, og jeg tror at "smulderet" er tørrede urter, der bare er blevet meget småt, fordi det er blevet sådan "siet" gennem alle de andre store dele i foderet.
Ift. Aveves "light mix zero", der også er et foder med samme lave tildeling og lav på stivelse, så spiser min hoppe hellere struktur 100, og der er ingen rester i krybben, som der var med Aveve.
feb 2009
Følger: 29 Følgere: 28 Heste: 4 Emner: 2 Svar: 185
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Fint foder hvis ens hest ikke har noget imod smulder
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Heste: 4 Emner: 19 Svar: 329
Struktur 100