3 måneders dag <3 {{forumTopicSubject}}
jep i dag havde macon og jeg 3 måneders dag
er bare så så glad for ham! den bedste lærehest, jeg kunne have ønsket mig og en rigtig god ven, selv om han har sine særheder - det gør ham jo bare mere speciel
men min pointe var egentlig en lille anekdote fra i dag, hvor jeg skulle hente ham tidligere ind fra folden.
jeg plejer altid at fløjte for at få hestenes opmærksomhed (der hvor han står er fold ud-/indlukning inkluderet i prisen og hesteejerene har skiftevis weekendvagter(kun 1 af dagene i weekenden), hvor man tager alle heste ind. det har man ca. 1 gang om mdr., så jeg har ikke hentet ham fra fold særlig tit)
anyway.. jeg fløjtede og fik ingen reaktion fra de madglade hypper. men så kaldte jeg macon, og straks stak han hovedet op fra det høje græs og begyndte at gå hen mod mig, da han havde spottet mig. så sagde jeg heej og så satte han ellers i galop direkte hen til mig.
årh hvor blev jeg glad har aldrig haft en pony, der gad komme, når jeg kaldte, så det var helt vildt at han bare sprang afsted, da han hørte min stemme.
hihi der er lidt hund over den lille mand
<33
andre der har oplevet noget sødt/sjovt/dejligt med deres hypper idag? (:
apr 2006
Følger: 63 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 3.488
jun 2004
Følger: 21 Følgere: 19 Emner: 92 Svar: 1.355
aug 2004
Følger: 70 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 239 Svar: 2.754
$$ Cowgirls have more fun $$ $ : hehe det synes jeg da jeg er, så det er helt bestemt rart at få det bekræftet på den måde (;
AS - *AA-hingst og DV-hoppe sælges* : ja, det er det i hvert fald
hehe det er aldrig sikkert hvilke motiver der ligger bag
men det varmer nu ligegyldig om det er for ens egen eller madens skyld hårtotterne kommer rendende ;D
aug 2004
men det tror jeg desværre macon er lidt for "vågen" til
jun 2004
Følger: 21 Følgere: 19 Emner: 92 Svar: 1.355
når han stoler på dig 110% så lader han dig også komme hen når han ligger ned! Det er bare et spørgsmål om tid
aug 2004
han er særdeles "opdraget", for at bruge et pænt ord...
3 måneders dag <3