{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
402 visninger | Oprettet:

3 måneders dag <3 {{forumTopicSubject}}

jep i dag havde macon og jeg 3 måneders dag smiley
er bare så så glad for ham! den bedste lærehest, jeg kunne have ønsket mig og en rigtig god ven, selv om han har sine særheder smiley - det gør ham jo bare mere speciel smiley smiley

men min pointe var egentlig en lille anekdote fra i dag, hvor jeg skulle hente ham tidligere ind fra folden.
jeg plejer altid at fløjte for at få hestenes opmærksomhed (der hvor han står er fold ud-/indlukning inkluderet i prisen og hesteejerene har skiftevis weekendvagter(kun 1 af dagene i weekenden), hvor man tager alle heste ind. det har man ca. 1 gang om mdr., så jeg har ikke hentet ham fra fold særlig tit)
anyway.. jeg fløjtede og fik ingen reaktion fra de madglade hypper. men så kaldte jeg macon, og straks stak han hovedet op fra det høje græs og begyndte at gå hen mod mig, da han havde spottet mig. så sagde jeg heej og så satte han ellers i galop direkte hen til mig.
årh hvor blev jeg glad smiley har aldrig haft en pony, der gad komme, når jeg kaldte, så det var helt vildt at han bare sprang afsted, da han hørte min stemme.
hihi der er lidt hund over den lille mand smiley
<33

andre der har oplevet noget sødt/sjovt/dejligt med deres hypper idag? (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 måneders dag <3
Kommentér på:
3 måneders dag <3

Annonce