3.255 visninger
|
Oprettet:
Hvor fandt du din LEJE hesteejendom? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Da min kæreste og jeg efterhånden har kigget efter vores kommende hjem i knap 2 år, og er ved at være godt trætte af at bo i en lejlighed i byen, er vi begyndt at kigge på muligheden for at enten leje en hesteejendom, eller en lejlighed på en hesteejendom, indtil vi engang finder vores drømmebolig.
Derfor er jeg interesseret i at høre fra jer der lejer enten en hesteejendom, eller en lejlighed på en hesteejendom, hvordan I fandt frem til den pågældende lejeaftale? Og gerne også lidt omkring jeres erfaringer hermed.
Håber der gemmer sig nogle gode fif derude
dec 2007
Følger: 50 Følgere: 481 Heste: 6 Emner: 127 Svar: 2.172
Hvis i søger landejendom eller lejlighed på landet, så hold øje med hestenettet, snak med de forskellige ejendomsmæglere for de gør sig tit også i udlejningsboliger så i kan komme i lejekartotek. Ellers forstiller jeg mig også at der er sider på FB med udlejning og folk som søger det samme som jer
Der findes udlejningskontrakter på nettet, som udlejer kan gå ind og hente ned, så i lejer boligen som samme måde som andre lejemål. I kan tilmed også holde et syn af lejligheden så fejl og mangler står skrevet på inden i flytter ind.
sep 2004
Følger: 28 Følgere: 30 Heste: 3 Emner: 57 Svar: 614
Vi har meldt os ind i div. grupper på FB, som drejer sig om boligleje - det ser dog umiddelbart ud til at være et ret dødt marked i Nordjylland ifølge grupperne/siderne
Jeg var ikke klar over at ejendomsmæglere også beskæftigede sig med den slags, så det var virkelig et godt tip! Tusind tak!
dec 2007
dec 2007
jan 2015
Følger: 3 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 85 Svar: 2.123
En gang imellem på fjæsen popper der lejligheder o.l. op, som er på hesteejendomme - men kan ikke huske at de hører til et specifikt sted/gruppe.
Mvh Charlotte
sep 2004
Følger: 28 Følgere: 30 Heste: 3 Emner: 57 Svar: 614
Tak Charlotte M Det var et rigtig godt tip med godsejerne! Det havde jeg ikke lige tænkt over!
jun 2011
Følger: 30 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 1.646
Ellers DBA og Guloggratis. Bruge gerne fritekst søgning, da der somme tider komme noget andet frem, end når man bruger de faste søge metoder. Brug Facebooks søge felt og se hvad der kommer frem, når du skriver hesteejendom til leje. Måske der også er nogle betalings portaler. Bla. Boligportalen, der kan ske at ha nogen. Brug den lokale Facebook side, der hvor i gerne vil bo og lav et søge opslag. Evt. et hvor i søger hus til leje med mulighed for at leje naboens mark til løsdrift. Eller et hus, hvor der er alle tiders opstaldnings sted lige i nærheden. En anden måde er at lave en stak søge annoncer og slå dem op i de lokale butikker. Husk at skrive at i er så og så gode til at betale til tiden og at i eks ikke har husdyr, som hund eller kat, eller at i nettop HAR begge dele. Er ikke rygere, hvis i ikke er osv. Det taler alt sammen til jeres fordel.
Held og lykke med at finde et godt sted.
dec 2007
PS - ofte kan skovfoged boliger også findes til leje, da man efterhånden ik bruger disse boliger til skovfolket og gården/huset står tit øde hen. Det oplever jeg ihverfald her i Nordsjælland.
Hvor fandt du din LEJE hesteejendom?