{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.255 visninger | Oprettet:

Hvor fandt du din LEJE hesteejendom? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Da min kæreste og jeg efterhånden har kigget efter vores kommende hjem i knap 2 år, og er ved at være godt trætte af at bo i en lejlighed i byen, er vi begyndt at kigge på muligheden for at enten leje en hesteejendom, eller en lejlighed på en hesteejendom, indtil vi engang finder vores drømmebolig.

Derfor er jeg interesseret i at høre fra jer der lejer enten en hesteejendom, eller en lejlighed på en hesteejendom, hvordan I fandt frem til den pågældende lejeaftale? Og gerne også lidt omkring jeres erfaringer hermed.

Håber der gemmer sig nogle gode fif derude smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor fandt du din LEJE hesteejendom?
  • #1   2. jun 2019 I tidernes morgen der flyttede min mand og jeg ud af vores lejelighed, efter 6 måneder vi havde kendt hinanden. Vi fandt en lejelighed, det vil sige det var en længe af skøn Morten Koch gård som vi boede i, i knap 3 år. De var de sødeste mennesker som ejede ejendommen, manden var pensioneret advokat tilmed. Vi passede gården og deres får når de var på ferie, så så meget tillid var der mellem os smiley efterfølgende har vi boet andre steder og købte egen går i '06.
    Hvis i søger landejendom eller lejlighed på landet, så hold øje med hestenettet, snak med de forskellige ejendomsmæglere for de gør sig tit også i udlejningsboliger så i kan komme i lejekartotek. Ellers forstiller jeg mig også at der er sider på FB med udlejning og folk som søger det samme som jer smiley
    Der findes udlejningskontrakter på nettet, som udlejer kan gå ind og hente ned, så i lejer boligen som samme måde som andre lejemål. I kan tilmed også holde et syn af lejligheden så fejl og mangler står skrevet på inden i flytter ind.

• #2   2. jun 2019 Tak for svar Miss Soffy smiley
    Vi har meldt os ind i div. grupper på FB, som drejer sig om boligleje - det ser dog umiddelbart ud til at være et ret dødt marked i Nordjylland ifølge grupperne/siderne smiley
    Jeg var ikke klar over at ejendomsmæglere også beskæftigede sig med den slags, så det var virkelig et godt tip! Tusind tak!

• #3   2. jun 2019 Så lidt smiley jamen det gør ejendomsmægler skam, så i skal da bare se at få kørt runderne og få besøgt alle ejendomsmæglere i det område i søger smiley går udfra i specifikt søger i forskellige områder i Nordjylland. Hvis de ik lige har noget på hånden så er det typisk at man kan blive skrevet ind i deres kartotek. For det er ikke alle der lige kan få deres ejendom solgt, så mange tænker at de så vil leje ud, da de måske har købt en helt anden bolig i mens som deres eget har stået til salg. og så skal der nogen penge i kassen for ik at sidde med to ejendomme og de udgifter der er forbundet ved det smiley

• #4   2. jun 2019 Kig også på dba, G&G, boligportalen og andre udlejningshjemmesider. Der er ofte også gårde til leje eller lejebolig på landet smiley bare et tips mere

• #5   2. jun 2019 Prøv evt at snak med de lokale godser - de lejer ejendomme under godserne ud, og er i heldige er der måske plads til heste smiley

En gang imellem på fjæsen popper der lejligheder o.l. op, som er på hesteejendomme - men kan ikke huske at de hører til et specifikt sted/gruppe.

Mvh Charlotte

• #6   3. jun 2019 Tak Soffy smiley

Tak Charlotte M smiley Det var et rigtig godt tip med godsejerne! Det havde jeg ikke lige tænkt over!

• #7   3. jun 2019 Trawl salgs ejendommene og find dem, der har været længst tid tilsalg og kør ud og lig en seddel i postkassen, om de er til at overtale til at leje ud. Evt med forkøbsret, hvis det er drømmestedet.
    Ellers DBA og Guloggratis. Bruge gerne fritekst søgning, da der somme tider komme noget andet frem, end når man bruger de faste søge metoder. Brug Facebooks søge felt og se hvad der kommer frem, når du skriver hesteejendom til leje. Måske der også er nogle betalings portaler. Bla. Boligportalen, der kan ske at ha nogen. Brug den lokale Facebook side, der hvor i gerne vil bo og lav et søge opslag. Evt. et hvor i søger hus til leje med mulighed for at leje naboens mark til løsdrift. Eller et hus, hvor der er alle tiders opstaldnings sted lige i nærheden. En anden måde er at lave en stak søge annoncer og slå dem op i de lokale butikker. Husk at skrive at i er så og så gode til at betale til tiden og at i eks ikke har husdyr, som hund eller kat, eller at i nettop HAR begge dele. Er ikke rygere, hvis i ikke er osv. Det taler alt sammen til jeres fordel.
    Held og lykke med at finde et godt sted.

• #8   3. jun 2019 Giver Sunshine helt ret i at søge fritekst som landejendom, hus på landet, hesteejendom, landhus, gård til leje om meget andet skal man søge på de forskellige hjemmesider og Google smiley
    PS - ofte kan skovfoged boliger også findes til leje, da man efterhånden ik bruger disse boliger til skovfolket og gården/huset står tit øde hen. Det oplever jeg ihverfald her i Nordsjælland.

Kommentér på:
Hvor fandt du din LEJE hesteejendom?

Annonce