5.313 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Konfirmations underholdning Konfirmations underholdning

Hej alle kreative der ude

Jeg skal i år til to konfirmationer, og er desværre lidt i vildrede hvad angår underholdning. Jeg har Googlet nettet tyndt, men syntes ikke rigtigt jeg kunne finde noget brugbart, og håber derfor at du har kendskab til en alle tiders underholdning.

Til den ene konfirmand laver vi en tip en 13´er, med inspiration fra TV2´s Stormester program. Her skal konfirmanden dyste mod sine gæster i 13 forskellige opgaver store som små. Så er den ide givet videre.... smiley
Men da flere af gæsterne er gengangere, syntes jeg ikke at vi kan bruge den samme underholdning to gange samme år. Jeg ved derfor ikke helt, hvad vi skal lave af underholdning til den anden konfirmand.

Den del af familien bor et stykket væk, og vi ser dem derfor ikke så ofte, hvorved det er svært at skrive en sang, lave en video eller et dias show. Jeg er åbne for alle ideer, og håber i vil dele ud af jeres guldkorn smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spots 400 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.
  • Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Fix electricity issue 1.000 kr.
  • Samling og montering af garderobeskab 1.191 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Konfirmations underholdning
  • #1   4. maj 2019 Man kunne jo spille gæt og tegn, hvor du deler gæsterne op i hold. De bestemmer selv hvem der skal tegne og resten af holdet skal gætte. Få fat på en stor blok, sprittuscher og evt et staffeli, til at holde blokken smiley det simpelhen så hyldende morsomt, for det sjældent det kønneste der bliver tegnet smiley

• #2   4. maj 2019 En anden ide kan også være Gæt & Grimasser smiley igen på deles op i hold og de kan på skift gå op og animere smiley

• #3   4. maj 2019 Hvis der må være sang i underholdningen, så kunne det være sjovt med en sang hvor man samtidigt skal gøre ting...
    Eksempel, i måske tager en hat som konfirmanden starter med i sangen skal hun så tage hatten videre til, freksempelt en med blå sokker på, så skal hun/han hurtig rundt til en med disse sokker, så synger man videre og så skal personen der nu har hatten måske sende den videre til en med blomstret kjole, osv sådan forsætter man indtil sidste vers der synger man så noget så hatten lander ved konfirmanden igen og så beholder hun hatten, altså den er så en ekstra gave til hende. smiley
    Sådan en sang er gjort ved min lillesøsters konfirmation, og der blev rent faktisk grinet en del under sangen.
    Spørgsmålet er så om du kan finde ud af at lave sange eller måske finde en sang på den måde. (Mest fordi det ikke er mig som lavede sangen den gang det var en af de andre gæster) smiley

• #4   4. maj 2019 Min venindes familie havde lavet en "hvem vil være millionær". Man kan også lave en jeopardy eller (som vi gør til i morgen) så kan man lave sine egne HINT kort på bezzerwissers hjemmeside smiley

• #5   4. maj 2019 Jeg laver et Award show til min søn. Jeg har valgt kategorierne : årets monolog, årets foto, årets outfit, årets musiker ( han spiller guitar), årets konfirmand og Special achievement. Han vinder selvfølgelig hver kategori og får en pokal i hver.

• #6   5. maj 2019 Nu er du voksen legen.. Det kan være små udfordringer såsom at ligge et dynebetræk på, skrælle en kartoffel, svare på spørgsmål om skat osv.. smiley

• #7   5. maj 2019 Jeg har lige været til en konfirmation i dag, hvor der blev lavet en "Hvem kender konfirmanden bedst?"-quiz. Det var ret hyggeligt, men kræver selvfølgelig lidt research smiley

Hjemmesiden kahoot blev brugt til at lave quizzen smiley

• #8   5. maj 2019 Hass: sjovt, vi gjorde præcis det samme til min nevø's nonfirmation i dag.. smiley

• #9   5. maj 2019 Lav en Kahoot eller Jeopardy om konfirmanden. smiley der findes hjemmesider hvor du kan lave begge.

• #10   6. maj 2019 Pernille M: Haha det er åbenbart blevet moderne smiley

• #11   11. maj 2019 Hejsa
    Mange tak for alle de gode ideer smiley

Kommentér på:
Konfirmations underholdning

Annonce