22. apr 2006 Følger: 180 Følgere: 209 Heste: 6 Emner: 573 Svar: 3.870
Pris på ridehal ? {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg bår på en gård med min mor, far og to brødre. Egentlig er det en ''grissegård'', men der er også få andre dyr. Feks. vores tre heste. Jeg har tænkt på en riehal her de sidste 2 - 3 år. Min far har endelig fået gjort ridebanen 20meter længere så den er 20x60, da jeg rider hest, selvom jeg kun er blevet 14år iår.
Ridebanen er godt nok ikke 100% færdig, fordi så skulle min far til Rumænien, og så til Skagen festival og alle de andre af hans søforklaringer.
Men der er jo egentlig omkring 3-4 måneder hvor det alligevel er vært at rie udendørs, så hvorfor lægge så mange kræfter i en ridebane, når man egentlig har mere brug for en hal?
Min mor har en sygdom ved navn Sclerose. Hun rider så meget hun kan holde til det, og hndes balance er ret dårlig, så derfor er det ret synd for hende at hun ikke kan ride om vinteren, fordi der er jorden jo tit knoldet, og hård så der snubler hesten jo meget let, og min mor kan risikere at falde af. Så hun 'ønsker sig også et ridehus, fordi der bliver bunden jo ikke knoldet osv.
- Men til sagen. Hvad koster et ridehus? 20x40 riehus er fint, men selvfølgelig jo større jo bedre. Nogle som evt. har nogle sider med ridehuse?
apr 2006
Følger: 180 Følgere: 209 Heste: 6 Emner: 573 Svar: 3.870
apr 2006
Følger: 180 Følgere: 209 Heste: 6 Emner: 573 Svar: 3.870
Løber man ikke en større risiko ved at bruge brugte matrialer?
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.697
Pris på ridehal ?