Mascara Mascara
Halløj
Efter flere skuffelser ved køb af en ny mascara (gang på gang), tænkte jeg om du/I evt har et bud på en mascara som opfylder disse krav:
-Skiller vipperne ad (Meget vigtigt krav for mig)
-Må gerne give lidt volume ELLER længde (Men behøves ikke)
-Max 350kr
-Om det er en gummbørste eller en med “hår” er lige meget
Jeg har allerede prøvet:
-L’oréal Paris “Paradiset Extatic
-L’oréal Paris “Mega Volume, Miss Manga”
-Maybelline “Great Lash”
-Maybelline “The Rocket”
-Max Factor “Clump Defy”
-Nilens Jord “Extension Mascara”
-Lancome “Hypnose Drama”
Tak på forhånd
maj 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 7 Emner: 119 Svar: 690
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 466
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Heste: 4 Emner: 19 Svar: 329
okt 2010
Følger: 1 Følgere: 9 Emner: 34 Svar: 1.244
Synes at de skiller vipperne fint.
Jeg fortrækker den vandfast, da den holder længere og ikke "drysser", fordi jeg bruger kontaktlinser.
aug 2017
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 6 Svar: 464
Lige pt er jeg så ved at afprøve m2 mascaraen, som ikke er vandfast, men holder ligeså godt som den anden, men er fleksibel. Den kommer med 3 børstehoveder, så man kan vælge selv. Den er jeg meget uventet utrolig glad for og det samme er mine øjenomgivelser, fordi den er nemmere at fjerne end en vandfast.
Jeg bruger normalt vandfast fordi mine vipper er så lange at jeg ellers har striber over øjnene fordi mascaraen smitter af. M2 er jeg overrasket over holder så godt, men jeg har kun brugt den i et par uger, og mangler stadig at teste i vold-regnvejr, pool osv.
Hvis den skal afprøves, så vær sikker på det er en autoriseret forhandler, der findes en del kopier derude, men ellers har doll eyes min stemme
aug 2017
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 469
Den kan bare noget ingen af de andre kan: SKILLE VIPPERNE AD!
Den giver også længde, men ikke særlig meget volume. Hvilket jeg synes er godt, fordi den giver et naturligt look, men hvor man selvfølgelig stadig kan se man har det på. Ikke som de der Maybeline, som giver folk en sort fed kage over øjnene.
nov 2008
Følger: 83 Følgere: 82 Heste: 3 Emner: 218 Svar: 3.192
Den her fra Mirenesse har jeg brugt i et års tid nu og er kæmpe fan. Det tog mig en uge eller to lige at blive gode venner med den, men nu elsker jeg den. Synes den forlænger og giver fylde uden at det er voldsomt og den klumper ikke.
Den er meget anderledes end andre, da den er mere naturlig og er lavet med bivoks. Når jeg cykler på job i regnvejr, så bliver den der bare (den kan faktisk ikke løbe). Men samtidig kan man fjerne den med vand rigtig nemt og hurtigt uden at få pandaøjne. Man “nuldre” ligesom mascaren af, så først tror man det er vipperne men har fat i, men det er bare produktet.
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 2.868
Blogger
Følger: 98 Følgere: 710 Heste: 3 Emner: 86 Svar: 1.843
Jeg synes mest af alt at det er børsten der afgør det, der er da forskelle men synes at den største forskel ligger i børsten.
Du kan også overveje en "permanent" mascara så du 'bare' farver dine øjenvipper engang imellem, jeg har gjort det før og kunne godt finde på det igen.
Jeg holder mig langt fra Maybelline, L'Oreal og Lancôme da de tester på dyr.
feb 2011
Følger: 51 Følgere: 49 Heste: 5 Svar: 61
okt 2011
Følger: 48 Følgere: 72 Heste: 4 Emner: 15 Svar: 1.138
jan 2009
Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 3 Svar: 433
Loreal - telescopic - jeg synes også denne er fantastisk!
dec 2013
Følger: 47 Følgere: 48 Heste: 2 Emner: 21 Svar: 68
Mascara