{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.667 visninger | Oprettet:

Intim piercing {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen.
Jeg har i lang tid overvejet at få en Christina piercing men da jeg nok ikke har anatomien til det og fordi der ofte er komplikationer med den har jeg i stedet overvejet en "clitorial hood piercing"! MEN mit spørgsmål er om man godt kan ride og have denne piercing uden problemer?
Så hvad er jeres erfaringer?
Fordi hvis det ikke fungere som rytter så kan jeg lige så godt spare den smerte og de penge ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Intim piercing
  • #1   3. apr 2019 Jeg ved ikke, om man kan ride med den.

Men hvis man laver et kosmetisk indgreb, så skal man altid tage stilling til, om man vil fortryde bitterligt eller konkludere "men det var værd at forsøge!" hvis der sker de mindste komplikationer??

Forestil dig, hvis der går betændelse i, eller klitoris og det øvrige væv, det mest følsomme sted du har ved sex, bliver irriteret eller mister følsomhed ved seksuel nydelse??
    Det er jo et område af kroppen, nåja, som skal fungere og bruges til noget resten af dit liv.
    Selv hvis det går godt i 99 ud af 100 tilfælde, ville du mene at det var ok, hvis du var nr 100?

Selv ved så pæne odds turde jeg ikke...

• #3   3. apr 2019 Jeg har en isabella piercing og har haft de sidste 14 år, og den har der aldrig været problemer med - Heller ikke under ridning.

• #4   3. apr 2019 Jeg vil give Doktor Who ret, hvorfor risikere, at ødelægge sit mest intime sted på kroppen, med en unødvendig ting, når der findes så mange andre steder på kroppen at blive piercet?
    Fordi der er mange det går godt for, så syntes jeg stadig det er en dum ting at gamble med, da det kan få alvorlige konsekvenser for dit sexliv, hvis nydelsen forsvinder.

Jeg fik selv en navle piercing i en moden alder, selvom en erfaren piercer havde sagt, at det ikke ville gå godt. Med det resultat at der gik betændelse i og såret ville ikke hele. En dag kom jeg så til at rive den ud med håndklædet smiley smiley , da jeg havde været i bad og så var det bal forbi for mit vedkommende. Nu har jeg så et fint ar ved siden af alle de andre jeg fik efter min galdestens operation. Jeg ligner efterhånden en der er skudt i maven med et haglgevær, med alle de ar. smiley

• #5   3. apr 2019 Lad vær, jeg siger det bare. Af samme grunde som Doktor Who siger.

• #7   3. apr 2019 Har en triangel og har aldrig haft problemer med ridning.

• #8   3. apr 2019 Jeg har en Christina.

Men den sidder jo self heller ikke et 'ødelæggende sted'..

• #9   4. apr 2019 Jeg har ingen erfaring med andet end en navle piercing. Og blev utrolig overrasket over hvor mange der har en piercing på et sådant et intimt og udsat sted. Troede faktisk ikke der var svar smiley Men jeg må lige sige, hold da op hvor er det fedt at I er så åbne og deler ud af jeres erfaringer smiley jeg ville aldrig have gjort det i frygt for at ødelægge muligheden for kommende orgasmer da den nydelse er SÅ utrolig vigtig for mig. Men jeg har altid været nysgerrig efter at høre fra Jer der har det, om det enten har øget eller nedsat jeres nydelse smiley

Mvh TT

• #10   4. apr 2019 TT - Hverken eller.. der er ingen ændring i følelse hos mig.. den gør ikke så meget andet end at sidde og se pæn ud smiley

Der har desuden aldrig været betændelse i den, eller andet..

Det eneste minus er, at den har ødelagt flere af mine trusser, haha.. der er hul i der hvor den sidder, så jeg må gå ud fra at det er den der har lavet ballade.

• #11   4. apr 2019 Melanie - sidde og se pæn ud smiley Tja.. Jeg ved ikke rigtig om jeg synes det ville pynte på mig der nede.. Har heller aldrig set hvordan det ser ud smiley Hvad hedder det på fagsproget? smiley Jeg må jo hellere forsøge at Google så jeg kan blive klogere smiley

Mvh TT

• #12   4. apr 2019 Jeg har en i klitoris forhud og aldrig haft problemer med den, hverken med ridning mm. jeg helede virkelig hurtigt og jeg har haft den i ca. 18 år smiley 2 børn er der også kommet til med den i smiley

Men overvej det nøje stadig vil du kunne acceptere at du måske var nr. 100? og at din partner måske ikke kunne tilfredsstille dig på samme måde mere ?

• #13   4. apr 2019 TT - det hedder en triangel.. eller triangle..

• #14   4. apr 2019 TT - Ingen forskel her...

• #15   4. apr 2019 Rigtig mange tak alle sammen smiley YouTube kunne hjælpe, og hold da op hvor mange forskellige piercinger man kunne få der nede smiley smiley

Mvh TT

• #16   4. apr 2019 Jeg kan bruge min under onani, så der er posetiv forskel her smiley

• #17   4. apr 2019 Jeg ville så gerne have mange flere pircinger. D: Men jeg kan ikke engang tåle det i ørene, så jeg må glemme ideen. smiley

• #19   5. apr 2019 Ift det med risiko er ved jeg sådan en "del" om piercinger. Har i navle og begge nipples og det har bare gjort dem mere følsomme. Måtte få lavet både min navle piercing og en nipple piercing om og det har ikke ødelagt noget følsomhed der??
    Jeg vil ikke have den der sidder i selve klitoris men kun huden over klitoris så so burde ikke være nogen risiko for at den kan ødelægge følelse! Tværtimod har jeg kun hørt at det bliver meget mere følsomt så det er en bonus!
    Men mange tak for svar fra alle! Det lyder som om at ridning ikke er nogen hindring ift intim piercinger! Må så ofre et par trusser åbenbart men sådan er det jo??

ISABELLA S. Hvis du har fået skudt dine øreringe i er det allerede første fejl da det ødelægger arvævet. Her er et eksempel! Hvis du prøver at myre noget igennem en glasrude så flækker hele lortet men hvis du derimod bruger de rigtige redskaber kan du godt lave et ordentligt hul i ruden uden at resten flækker ??. En anden ting er det materie smykket er lavet af. Titanium er det bedste! Ikke engang kirurgisk stål er godt selvom det lyder fancy! Plastik er også pis! Selvfølgelig er nogen mere sensetive end andre! Men TITANIUM! Det er det bedste! Hvis folk har skruer eller metal plader i kroppen så er det titanium det er lavet af!

• #20   5. apr 2019 Mulle: Lige en rettelse, det vidst ikke arvævet du mener. Der først risiko for arvævsdannelse efter der er lavet hul, så er det første gang du har fået det lavet burde du ikke have arvæv i øret. Men ellers ja, større risiko for det ikke bliver lige så pænt ved at få skudt dem i som piercet.

• #21   7. apr 2019 Sabrina: takker skulle kun have skrevet vævet/huden??.. Men så længe folk ved hvad jeg mener så er det vel finno haha

Kommentér på:
Intim piercing

Annonce