{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Lidt dramatisk :( {{forumTopicSubject}}

i dag var jeg nede og ride. Først på Campari - som gik MEGA godt ! (:
derefter på hapsen ..

I starten gik det rigtig fint, hun har tandkroge - så skulle bare skridte og trave lidt. Da jeg så var begyndt at trave (for lidt halvlange tøjler) rider jeg ind på en volte. Så kan jeg bare se hun åbner munden og hendes gane er helt rød. -nærmest lysende rød! Shit jeg blev bange, hoppede bare af i farten, og behøvede ikke engang åbne hendes mund, for der dryppede blod ud af munden på hende.
Jeg skyndte mig ind og få hovedtøjet af - uden at skridte af eller noget. skyndte mig at tage sadlen af og smide den på gulvet :b , og trak hende på ud på marken og direkte over til badekarret med vand. Men hun ville ikke drikke. Nå, jeg måtte nok hellere ringe til ejeren - som var på arbejde. Tager hun så telefonen ? Nej! .. Sende så en sms, ringede igen efter lidt tid - kunne stadig ikke få fat på hende. Hapsen gik bare og græssede, men satte blodige spor rundt hvor hun gik.
Sendte så en sms, som jeg vidste var i nærheden af det advokatfirma hvor hesteejeren arbejder, og fik hende til at bede hende tjekke sin mobil, og at det var vigtigt fordi hapsen blødte ud af munden. Der gik så lidt tid før hun ringede for lige at høre, og sådan, og så sagde hun, hun ville skynde sig at komme hjem - så kunne vi lige kigge.
Hun kom så hjem, det var næsten stoppet med at bløde, og vi kiggede så i hendes mund. Vi fandt så ud af, at det var hendes læbe hun havde flækket. Så det havde åbenbart intet med hverken biddet, tænderne, hendes kirtel - og slet ikke mig, at gøre. Men det må være da hun blev ophidset (som hun altid gør, når vi rider) og blodet pumpede, der sprængte hul på det.
Gal, hvor var jeg dog bange! Fandt virkelig ud af, hvor meget den hest betyder for mig - kunne seriøst selv "smage" blodet i min mund ' s:

Nu sidder jeg så her, i min seng. Med blod i hovedet og på tøjet, ville lige komme i godt humør før jeg gik i bad - skulle have været ved min morfar til fødselsdag for 20 minutter siden, men gider ikke derned og være sur. Men for at dagens blodige episode ikke skal være nok, kommer man hjem og har fået en masse kommentarer om at man er led og skal tage sig sammen, i en video herinde.

- tak til jer, som læste det. skulle bare ud med det ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt dramatisk :(
Kommentér på:
Lidt dramatisk :(

Annonce