{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

JUBIII den spiser (bror døde igår) {{forumTopicSubject}}

ååååårh jeg har været så bekymret siden igår..

har jo et kuld killinger på 3 der er blevet fundet med deres døde mor på en ubeboet gård..

den har jeg taget til mig og flasker dem op...

Den ene fik det pludselig skidt igår, fik tynd mave, kunne til sidst ikke rigtig bevæge sig, og så sov den tille ind i mine hænder...

En af de andre killinger skræntede også hele dagen igår... sov konstant, og nægtede at tage mælk eller mad i sig.. og havde også ekstrem tynd mave...

så den har jeg tvangsfodret siden igår (holt den fast, tvunget sutte-dutten i munden af den, og selv trykket mælk ud, og så sluger den)...

igår virkede den MEGET sløv...

men idag.. hold da op en anden killing.. den kan nu gå lidt vakkelvorent rundt miave osv.. skal stadig tvangs fodres..

men for 5 minutter siden vågnede den, og miavede helt vildt.. så tog jeg den og tvang lidt mælk i den.. den virkede sulten.. så jeg tilbød den noget vådkost til killinger.. og JUBIIII den spiste selv lidt af det gele der er på og en lille bolle eller 2.. og så faldt den om og sov igen *ss*

jeg er bare så glad... for nu er der håb om at den ikke skal lide samme skæbne som sin bror...

den tredje killing er MEGET frisk og veludviklet.. og er begyndt at vaske sig selv.. og blev introduceret til katte bakken igår.. og bruger den allerede

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JUBIII den spiser (bror døde igår)
  • #1   3. jul 2007 Ej hvor dejligt smiley
    Jeg håber de overlever, og det er da dejligt de har dig (:

• #2   3. jul 2007 Nej hvor skønt smiley held og lykke med dem, eller hvad man nu siger smiley

• #3   3. jul 2007 Neeeej, hvor dejligt!

Jeg har lige taget en mishandlet stor killing til mig.
    Hun blev sparket og slået, fik inden mad og til sidst smed de hende bare ud, så skulle hun bare passe sig selv.
    Hvis jeg ikke havde taget hende, havde de druknet hende i en tønde :s

Men allerede en måned efter, ligger hun i min seng om natten og vil rigtig gerne nusses.

De stakkels missebørn smiley

• #4   3. jul 2007 den anden dag fik jeg en opringning, om at nogen havde fundet 2 killinger i en vejkant...

de ville ikke selv beholde dem, og ville ikke have dem løs på gården..

så jeg fik en time til at finde dem et hjem, ellers ville de gasse dem..

jeg tudede bare... for det havde jo været MIN skyld de var døde, hvis jeg ikke fandt hjem... de kom så ud på en hunde kennel.. det var lige det jeg kunne finde smiley

Hvis jeg var mange millionær, ville jeg købe en gård og lave det til rednings center for alle mishandlede / misligeholdte dyr

• #5   3. jul 2007 nåår du er bare en HELT at fodre de små killinger delv om det jo kræver meget tid !!!!!!!! smiley
    jeg selv har også en gang taget 7 små efterlatte til mig smiley
    det er hårdt arbejde ;b

• #6   3. jul 2007 Sandie L :
    Det er da bedre de kommer på en hunde kennel end de bliver gasset. Så det er da altid noget du har fundet et sted til dem (:

• #7   3. jul 2007 Sandie L

Hvad er det for noget mælk du fodrer dem med ???
    Det bedste du kan finde er det der hedder Babymælk (modermælkserstatning) der er en stork uden på kartonen...de forhandles i super brugsen.
    Killinger kan ikke tåle almindelig mælk eller f.eks frisk komælk...det giver tyndmave og smerter ;-)))
    Jeg reddede også 2 af mine killinger igår ved tvangsfodring. Den ene var fuldstændig livløs og iskold...men en uldsweater og tvangsfodring..og idag løber den rundt og leger ;-)))
    Den skal helst have mad hver time hvis den er meget forkommen eller lille...men så ikke så meget af gangen ;-))
    Mange hilsner herfra

• #8   3. jul 2007 Mette
    det er mælke erstatning til killinger... så bedre bliver det ikke..

og har før haft killinger til opflaskning, så ved godt hvordan det er *smiler*

• #9   3. jul 2007 Det er dejligt den er frisk igen (:

• #10   3. jul 2007 Nååe, hvor sødt smiley
    Held og lykke med dem smiley

Kommentér på:
JUBIII den spiser (bror døde igår)

Annonce