{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
334 visninger | Oprettet:

Dejlig morn tur + spøse overraskelse. {{forumTopicSubject}}

I mrges kl. 6 gad jeg ikke lægge i min seng mere , så jeg tog ridetøjet på og red en dejlig morgen tur på ponyen sammen med min hund ved siden. Vi red en lille kilometer og morgen vejret var dejligt, da vi kom tilbage fik jeg den tosset ide. at jeg ville åbne vores led ud til vejen til hest. Efter 3 forsøg fik jeg det åbnet, ponyen skulle jo lige stå rigtigt heh og efter 5 forsøg blev det lukket igen. Og hun fik meget ros for sit arbejde, hun er en dygtig pony hihi.

senere var jeg lige hjemme og Laura havde stået og sovet middagslur, hvor hun så kommer hen mod mig. stiller sig så til at sparke den forben ud en enkel gang og ligedan med det andet. Så strækket hun sig og kom hen til mig, jeg har aldrig set det i de 6½ år jeg har haft hende, men gud jeg var overrasket. Min dejlige pony (: så man kan stadig opleve nyt selvom ponyen har boet og været en øjesten i LAAAANNG tid hihi (:

har i ellers lavet måske oplevet noget spændene med jeres kære heste i dag.

Jeg skal snart op og hjælpe i KÅR igen med deres spring stævne hihi, en masse fine heste der er der oppe. Gjorde mig bar lidt ondt, at ikke alle folk roser deres heste efter at have spunget over springet før at have refuseret (staves) et par gange før men så kommer over. især når det blæser sådan som det gør smiley

Knus og vrinsk fra os hihi

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dejlig morn tur + spøse overraskelse.
Kommentér på:
Dejlig morn tur + spøse overraskelse.

Annonce