Navn til side? {{forumTopicSubject}}
Halløj HG! Nu må det være min tur til at spørge om forslag til min lille forretning.
Jeg laver og sælger en masse læderting samt diverse udstyr i reb - eller, det vil sige at jeg har holdtpause meget af sidste år, men skal nu i gang igen. Men jeg har aldrig rigtigt fundet et passende navn, og nu hvor jeg får nogle små bestillinger vil jeg gerne samle dem på en side for sig selv frem for på min private fb. Men jeg sidder lidt fast, og mangler lidt inspiration!
Jeg vil meget gerne have noget med ordet "chroma" i, da det vil kunne kædes sammen med mine heste i fremtiden, men det er ikke et krav. Navnet bliver højst sandsynligt ikke permanent, men skal i hvertfald bruges til min side samt muligvis visitkort i år, så det skal stadig være holdbart.
Har i nogle idéer? Alt kan hjælpe!
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
jul 2015
Følger: 10 Følgere: 124 Heste: 2 Emner: 76 Svar: 1.764
nov 2008
Følger: 150 Følgere: 180 Emner: 397 Svar: 5.880
Realm of Chroma
Chroma tales
Tales of Chroma
Chromas Creations
Chroma Crafts
Crafts of Chroma
Chroma Productions
Chroma design
Leather Creations by Chroma
Creative Chroma
Chroma Visions
jan 2008
Følger: 68 Følgere: 82 Heste: 6 Emner: 136 Svar: 2.570
Kunne forkortes enten CC eller CLC, hvis du vil mærke læderet med navnet inden salg.
apr 2008
Følger: 244 Følgere: 566 Heste: 10 Emner: 400 Svar: 1.408
''Kort og godt''
Det forvirrer mig lidt, hvis der er flere ord.
Hvis jeg var dig, kunne jeg finde på, bare at kalde det Chroma -
Eller bruge noget enkelt og nemt (udtalemæssigt og stavemæssigt)at koble det sammen med. F.eks ChromaDesign.
jul 2013
Følger: 27 Følgere: 95 Heste: 2 Emner: 12 Svar: 599
Men chroma creations lyder godt fordi der er flow i ordene, det er til at huske, er internationalt, og er ikke trademarket. personligt syntes jeg det er den bedste af de bud
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 50 Heste: 4 Emner: 28 Svar: 1.220
Min avl, når jeg engang kommer i gang, skal nemlig hedde Chroma Arabians, derfor ville det være oplagt med Choma ____
Navn til side?