{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
486 visninger | Oprettet:

Sidste dag {{forumTopicSubject}}

Puha smiley Så er min sidste dag som staldpige overstået

Jeg var på arbejde idag, den sidste dag, det var slet ikke sjovt, at gøre det hele for sidste gang, var faktisk rigtig trist, og jeg gjorde alt i slowmotion (blev der en time ekstra) og nød mit job! Det har bare været et utrolig dejligt job, har savnet nogen at snakke med, men jeg har hver dag nydt at gå på arbejde, komme ind i stalden om morgnen og blive mødt af hestevrinsk, set heste stå forventningsfulde, og vente på mad, og derefter på at komme på fold, og misserne der kom hver morgen samme tid samme sted hehe, det vidste misserne, så var der mad, så de kom mig i møde om morgnen...

Den ene mis har fået killinger. En morgen jeg kom ud var hun igang med at føde, og endda på min fødselsdag, var altså bare vidunderligt, jeg er helt vild med den ene killing, jeg har nusset med ham hver dag, og nu skal jeg aldrig se ham mere, er simpelthen så TRIST! smiley
Jeg ved ikke om han kunne mærke et eller andet på mig idag, for hver gang jeg fjernede hånden fra ham, sprang han frem, så godt han kunne (han er kun 4 uger) efter mig, og miavede, årh var SÅ svært at forlade ham smiley

Det hjalp dog på humøret, da chefen kom ud, og havde købt kakao og snegle, så vi satte os og spiste og drak kakao, og snakkede, og ja så fik jeg da lige at vide at jeg havde været den mest stabile staldhjælper hun havde haft smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sidste dag
Kommentér på:
Sidste dag

Annonce