{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

Offentlig transport {{forumTopicSubject}}

Jeg skal pendle i alt 20 gange med bus/tog fra trehøjevej 47, 4070 kr. hyllinge og til skovvangen 28, 6000 Kolding. Men skolen vil have det skal foregå over 2* 10 turs klippekort og rejsekort. men jeg kan ikke finde en pris pr. tur for dette og derfor ikke en samlet pris heller.. Er der en der kan fortælle mig hvad det vil koste? er kommet frem til at jeg skal gennem 33 zoner. tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Offentlig transport
  • #1   21. jan 2019 findes klippekort stadig?
    rejsekort bliver jo også billigere, jo mere du bruger det..
    kan desværre ikke hjælpe dig med en pris, men kan du ikke ringe ind til trakfikselskabet og høre ad

• #2   21. jan 2019 Jeg tror også de fleste klippekort er udgået.
    Du kan skrive din rute ind på rejseplanen og tjekke prisen der. Ellers er der mobilbilletter appen som også kan give dig en pris men det er jo så på billetten og ikke klippekort. smiley
    Måske kan dette hjælpe? https://www.dsb.dk/kampagner/dsb-klippekort/

• #3   21. jan 2019 Hvorfor ikke ungdomskort? De har vel intet at sige i sagen med mindre du får det betalt af dem.

• Ida  L
    Ida L Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 5 Emner: 12 Svar: 59
    #4   21. jan 2019 Så vidt jeg ved koster 2 zoner 15 kr for voksen, og man kan kun købe 2 zone. Fx. når jeg tager bussen rundt i byen flytter jeg mig ikke ud af zonen, men skal stadig betale 15 kroner (barn 7,5). Eller er jeg hel gal på den?

• #5   21. jan 2019 Rejseplanen siger, at det vil koste 327 kr. at komme fra Kirke Hyllinge til Kolding for voksen og 196 kr. for unge.

• #6   21. jan 2019 Pendler kort er helt klar billigt for dig. Der kan du selv vælge hvor mange zoner osv du skal køre.
    Download appen "Sydtrafik" og gå ind under pendler kort. Så kan du se priser og zoner.

• #8   21. jan 2019 Man kan sagtens købe klippekort/10 turs kort til bus, det køber jeg, man kan kun købe den via midtrafiks app. smiley
    Skriver dette da jeg ser flere nævne at det er udgået hvis det er bus de hentyder til. smiley

• #9   21. jan 2019 Jeg er ligeglad med alle de andre muligheder end dem jeg spørger om smiley skolen vil kun dække 2 gange 10 turs klippekort og bussen på rejsekort og derfor vil jeg vide hvad jeg skal have tilbage fra dem så jeg er sikker på at få det jeg skal smiley

• #10   21. jan 2019 Du må have fat i busselskaber eller hvem der nu står for din transport. Det er den eneste måde at være sikker på.

• #11   22. jan 2019 kan ikke finde den nøjagtige pris pga, turen går over flere "selskaber"
    så der bliver du nød til at ringe for den nøjagtige pris.

Turen ser således ud:
    Men først skal du gå/cykle 2km til busstopsted. rute 230 ( med 23 stop )
    derefter skal du med IC tog ( med 8 stop )
    videre med Re tog. (1 stop )
    derefter Bus 254 ( 4 stop )
    og så er der 415 meter til dit bestemmelsessted.

Hvis du skal møde kl 08.00 skal du tage hjemmefra kl 03,57 ( samlet transporttid 3,53t )

smiley

• #12   22. jan 2019 Okay, jamen hvis de vil dække en vis del af det totale beløb, så spørger du da bare skolen. De må vide prisen, siden de har fastsat det beløb de vil dække.

• #13   22. jan 2019 Michelle: indstaller Midtrafiks app, da det alligevel er det eneste sted at få 10 turs kort, så kan du jo prøve at lade som om du køber en, på den måde kan du se hvad prisen er. smiley

Kommentér på:
Offentlig transport

Annonce