{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

Farvebombe til hår {{forumTopicSubject}}

Hej hg.
Jeg har farvet mit hår alr for mange gange.
Eller afbleget, er det jo. Mit hår er helt hvidt, næsten gennemsigtig-hvid. Men ønsker ikke længere at farve, da det nu er så ødelagt at det er faldet af, og knækket flere steder.
Nu får jeg jo sådan en rigtig fin udgroning, og jeg vil jo helst undgå farvning. Jeg ved at f.eks revlon farvebomber er ret effektive. Mon jeg kan bruge en farvebombe der matcher min naturlige hårfarve, til at farve det lyse? Har i prøvet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farvebombe til hår
  • #1   19. jan 2019 Jeg kender nogen, som har farvet håret i en tone, der matcher deres naturlige.

Men I dit sted ville jeg nok overveje at kontakte en frisør.
    Hvis du rammer ved siden af rent farvemæssigt, kan du smadre håret endnu mere, hvis du prøver at rette det.

Kort hår er nu også altid godt...

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #4   19. jan 2019 farvebomber kan kun bruges til at opfriske en farve - eller gøre noget mørkere.

Har du mørk udgroning, og putter en lys farvebombe i, vil resultatet blive gult smiley

• #5   19. jan 2019 Amt -> skal have en mørk bombe, så jeg kommer fra hvidt til lysbrun.

• Ida  L
    Ida L Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 5 Emner: 12 Svar: 59
    #6   19. jan 2019 Et godt tip til smadret hår er ikke at bruge meget hårkur og vaske det, men simpelt nok, bruge kokusolie i det hver dag. Smør lidt i spidserne uden at få det op ved rødderne smiley

• #7   21. jan 2019 hvis du skal over i en brun fra blond så husk der skal være rød i ellers bliver dit hår grønt... men gå til en frisør som nok vil anbefale at du bliver klippet dit hår er ødelagt. Har været ude i det samme hvor det blev kort hår en periode men til gengæld får du sundt hår og du slipper for at farve et hår som ikke kan reddes.
    Jeg håber du finder en løsning smiley

Kommentér på:
Farvebombe til hår

Annonce