{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Ridehandsker størrelse {{forumTopicSubject}}

Jeg forstår simpelthen ikke størrelserne her..

https://www.horze.dk/vinterhandsker/horze-polar-handsker-b%C3%B8rnemodel/31481.html?color=BL

Er der en der kan hitte ud af hvad størrelse jeg skal vælge her i børne størrelse hvis jeg bruger str. xs (16,5 cm) ifølge deres størrelsesguide?

At tallet svarer til size i størrelsesguiden giver ikke mening. Så er str. 14 i hvert fald nogle meget store børnehænder..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridehandsker størrelse
  • Ida  L
    Ida L Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 5 Emner: 12 Svar: 60
    #1   18. jan 2019 Hmm det virker som om du skal vælge en xs, da det jo findes i størrelser. Eller er jeg helt gal på den?

• #2   18. jan 2019 Ja men ved den handske jeg har linket til står størrelsen i tal fra 6-14. Og de størrelser ved jeg ikke hvad svarer til smiley

• #3   18. jan 2019 Ja, det virker mærkeligt. Str. 14 tror jeg ikke engang findes, da det er en str. XXXXXXL.

Mit gæt er, at størrelsen er alder. For ellers giver det ikke mening, at de springer en størrelse over hver gang. Der er stor forskel på handskestørrelse 6 og 8. Derfor der også laves halve størrelser.
    Men du må nok hellere skrive til Horze og spørge.

• #4   18. jan 2019 børnehandsker angives i år

• #5   18. jan 2019 Jeg har STORE damehænder og bruge størrelse 8 i voksen. Min kæreste bruger størrelse 11 og der er RET store af en mandehånd at være. Børnehandsker angives i alder. Og så må man jo selv vurdere, om de passer efter den alder man, som barn, har.

• #6   18. jan 2019 Tænkte nok det var noget med alder.. men børns hænder vokser jo ikke efter alder så at jeg kan passe str. 14 i børnestørrelse i alm tøj betyder jo ikke at min hånd er på størrelse med alle 14-årige så synes ikke jeg tør købe dem på det grundlag. smiley men i har nok ret, tak for hjælpen

• #7   18. jan 2019 Handsker måles på voksne, efter bredden på hånden. Ikke længden. Hvis du er lille af vækst og har en lille hånd, så ville jeg prøve før køb. Eller i bedste fald, ringe til butikken og få råd og vejledning om hvilken størrelse du skal ha.

Kommentér på:
Ridehandsker størrelse

Annonce