{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
282 visninger | Oprettet:

Problem vdr. kørsel ! {{forumTopicSubject}}

<b> KÆMPE problem vdr. kørsel /': </b>

Vi tager det hele fra starten ! .. Det er fordi jeg har min bedsteveninde som hedder helene.. Hun boede i den samme by som mig ( Hornslet ) og vi var HELE tiden sammen! smiley Så flyttede hun til Chrastiansfeld(Staves ?) , altså i sønderjylland og Hornslet ligger i Østjylland. Men så aftalte vi at vi mødes HVERT hår i sommerferien. Jeg plejer somrelt at komme en uge ned til hende ! smiley men så fordi vi begge har fået pony så ville vi gerne ha' dem med ned til hinanden. Altså jeg tager en ca. en uge ned til dem med Puma ( min hest ) og så kører vi sammen op til mig og er smiley . <b>meeen</b>, har lige fået afvide at det er ikke sikkert vi kan det alligevel fordi vi ikke kan låne en trailer eller noget så vi kan komme der ned. - Altså dem vi har spurgt kan ikke, ellers har de ikke kort osv.

Jeg begyndte seriøst at græde, har nemlig glædet mig SÅ længe ! o.O .. Men så tænkte jeg på, om der var nogen her fra der skal til der ned af D. 21 juli , som muligvis har plads til mig og min hest ? (: .. Håber VIRKELIG der er nogen der skal, er nemlig helt nede over det, og har virkelig gået og glædet mig SÅ længe /: smiley

.Iza '

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem vdr. kørsel !
Kommentér på:
Problem vdr. kørsel !

Annonce