8. aug 2005 Følger: 151 Følgere: 143 Heste: 4 Emner: 375 Svar: 1.485
Problem vdr. kørsel ! {{forumTopicSubject}}
<b> KÆMPE problem vdr. kørsel /': </b>
Vi tager det hele fra starten ! .. Det er fordi jeg har min bedsteveninde som hedder helene.. Hun boede i den samme by som mig ( Hornslet ) og vi var HELE tiden sammen! Så flyttede hun til Chrastiansfeld(Staves ?) , altså i sønderjylland og Hornslet ligger i Østjylland. Men så aftalte vi at vi mødes HVERT hår i sommerferien. Jeg plejer somrelt at komme en uge ned til hende ! men så fordi vi begge har fået pony så ville vi gerne ha' dem med ned til hinanden. Altså jeg tager en ca. en uge ned til dem med Puma ( min hest ) og så kører vi sammen op til mig og er . <b>meeen</b>, har lige fået afvide at det er ikke sikkert vi kan det alligevel fordi vi ikke kan låne en trailer eller noget så vi kan komme der ned. - Altså dem vi har spurgt kan ikke, ellers har de ikke kort osv.
Jeg begyndte seriøst at græde, har nemlig glædet mig SÅ længe ! o.O .. Men så tænkte jeg på, om der var nogen her fra der skal til der ned af D. 21 juli , som muligvis har plads til mig og min hest ? (: .. Håber VIRKELIG der er nogen der skal, er nemlig helt nede over det, og har virkelig gået og glædet mig SÅ længe /:
.Iza '
aug 2005
Følger: 151 Følgere: 143 Heste: 4 Emner: 375 Svar: 1.485
Og hvis nu der var en i nærheden ville det være lidt billigere
De vil selvf. få penge for det
Problem vdr. kørsel !