{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Hvordan foregår dit nytår? {{forumTopicSubject}}

Sent godaften smiley Alle sammen

Hyggetråd om hvordan du holder nytår i år, er du på job og fejre nytår dér eller du så heldig at have fri og kan holde nytår med venner/familie?
Måske du er den der er i byen og fejre nytår dér eller er så heldig at du er taget på ferie og fejre nytåret i udlandet?

Fortæl fortæl hvordan du holder nytår smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan foregår dit nytår?
  • #1   30. dec 2018 Skal holde nytår i udlandet for andet år i træk! smiley Sidste år i New York, denne gang i Norge. Min kæreste og jeg starter med, at spise mad hos hans familie. Efter vi har spist tager vi hjem og drikker og spiller spil med en lille håndfuld venner. Og vi ender nok i byen bagefter det. smiley

Hvordan skal du fejre?

• #2   31. dec 2018 Jeg er små syg og min mor har fri for arbejde for første gang i hele mit liv nytårsaften, så jeg regner med at tage med mine forældre, hjem til mine bedsteforældre og holde nytår der.
    Jeg er i forvejen ikke sådan synderligt vild med nytårsaften, så det passer mig fint, bare at tage derhjem og hygge.

• #3   31. dec 2018 Jeg skal holde nytår sammen med et par veninder fra folkeskolen, og hende der lægger hus til går på HTX, så en del af hendes venner kommer også smiley
    Dét glæder jeg mig til, især fordi jeg ikke har set dem i snart 5 mdr smiley

• #4   31. dec 2018 Jeg skal på arbejde, jeg møder kl 22.30 og kommer derfor til at skåle nytåret ind med beboer og kollegaer, og jeg kommer til at stå for at skyde af for/med beboerne

• #5   31. dec 2018 Vi sider her Harry John og mig vi hygger bare med god mad slik is vi spiller lidt og se film
    harry var i kemo i Fredags så han er lidt træt .
    Vi skyder ikke af og er omkring vores dyr hele tiden.

Jeg lover jer at alle de rolige bønder som bor omkring os ikke har den slags hæmninger med dyr og krudt

VH og godt nytår til alle her inde smiley

• #7   31. dec 2018 Jeg selv skal fejre nytår med et vennepar og deres børn. Hun har sine heste stående hjemme og vil gerne være hjemme, så hun har et øje på dem kl 24 smiley
    Vi har besluttet at vi skal lave fondue mad, så det jo et rent mad orgie i flere timer smiley foruden plejer vi at hive et spil frem, som får de sidste timer frem til kl 24 til at gå smiley

• #8   31. dec 2018 mit nytår forgår alene foran tvet... jeg har ikke nogle steder jeg kan tage hen og hygge mig sammen med andre.. så den står på bøf til aftensmad, film på netflix og sove inden kl 24

• #9   31. dec 2018 Min kæreste og jeg skal om til et vennepar, hvor der kommer et par stykker mere. Vi har holdt nytår sammen mange år efterhånden, så vi har en del traditioner og plejer at have en ret sjov fest. Vi plejer ikke at tage i byen. smiley

• #10   31. dec 2018 Manden og jeg holder stille og roligt nytår bare os to smiley Jeg skal arbejde i morgen, så det med at holde vild fest bliver det ikke til. Vi har købt en til god mad, har rigeligt med vin (selvom jeg nok holder lidt igen) og en masse frugt til chokolade fondue. Tænker det bliver super hyggeligt smiley

• #11   31. dec 2018 Min kæreste og jeg har inviteret 6 venner, så vi bliver 8 hjemme ved os. Jeg står for al mad, og glæder mig helt til at være vært smiley
    Jeg har stort set fri hen over nytåret, og har kun lige malket her til morgen, og skal så passe kalve kl. 6 i morgen tidlig, men det er det smiley

• #12   31. dec 2018 Vi holder nytår sammen med de nærmeste naboer, og vi skiftes til at være værter. Værterne laver hovedretten, og vi andre kommer så med forret, dessert og natmad (vi mødes over en øl midt i december for at aftale hvem der gør hvad).
    Vi mødes og ser/hører dronningens nytårstale - og vædder om kjolens farve - og så spiser vi VILDT god mad smiley
    Lige før midnat smutter enten manden eller jeg hjem for at give ekstra stråfoder, så hestene er beskæftiget, mens der skydes krudt af. Og så er alt lyset i øvrigt tændt i stalden hele aftenen.

• #13   31. dec 2018 Vi skal have 2 af pigerne fra stalden og deres mænd på besøg.
    Den står på raclette så maden vare en del timer, også lækker dessert efterfulgt af hygge, og nogle gode drinks.
    Ved midnat plejer alle på vejen at mødes ude på et bestemt hjørne og så ønskes der godt nytår til alle smiley
    Derudover skal jeg lukke hestene tidligt ind, også fodre jeg igen ved 18 tiden og igen 23.30, og sikre alle er i ro i stalden ..

• #14   31. dec 2018 Vi har en hund som er godt bange for fyrværkeri, så Igen i år skal min mand og jeg bare være hjemme, os to, ja og hunden smiley

Så laver vi lækkert mad, ser en film og hygger os.
    kl. 24 skåler vi i Asti, spiser kransekage og kigger fyrværkeri på terrassen.

Godt nytår til jer alle, kom godt og sikkert ind i det!

• #16   31. dec 2018 Om lidt går jeg derudaf, med hunden og manden.

I går lå hunden og sov ved havedøren, da naboen fyrede nytårskrudt af.
    Der er vist intet at være bekymret for, der.

Lidt senere ifører jeg mig en enkel sort kjole, sorte strømpebukser, lægekittel, og de sædvanlige sorte sandaler.
    Jeg har en aftale med mine nurses om, at hvis opgaverne tillader skal jeg stå ved sygehusets panorama vinduer kl 24 og skåle i børnechampagne.

Det er sådan en klassisk nytår er for mig.

• #17   31. dec 2018 Jeg skal på arbejde. (er bioanalytiker på et sygehus) Har før været på arbejde nytårsaften og det plejer at være hyggeligt, så det gør mig ikke noget smiley
    Jeg har fri kl 23, så det er muligt at jeg tager et smut forbi min mor og lige ønsker godt nytår. Men sandsynligvis tager jeg bare hjem i seng, for har vagt igen imorgen smiley

• #18   31. dec 2018 Jeg skal være hjemme, så jeg kan være sammen med ponyerne kl 00, for de bliver bange.. Min kæreste er syg, så der er ingen grund til den store tre retters, så vi får desværre en ganske almindelig aften..

• #20   31. dec 2018
    Hjemme ved mine forældre hvor min veninde kommer med hendes 1½ årige søn samt et vennepar af mine forældres. Så vi skal bare spise noget god mad - bla. fondue.

Omkring halv tolv kører jeg ned i stalden og giver hø og foder og tjekker at alle forholder sig roligt imens det brager rundt omkring smiley Stalden er nemlig ikke sammen med nogen ejendom, så der bor ingen på stedet der tjekker.

Kommentér på:
Hvordan foregår dit nytår?

Annonce