min skole :'( ! andre ? {{forumTopicSubject}}
godmorgen .
håber i har sovet godt!
jeg flyttede skole for 1 år siden, den første dag var jeg rigtig glad for at gå der, men efter kort tid vendte det hurtigt om, lærene er bange for os, vi larmer, min matematik lære ryster & stammer lige så snart han kommer ind i vores klasse, vi har mobbet en pige ud fordi hun havde rødt hår & bumser og hvis man siger noget forkert bliver man hakket ned resten af dagen & folk vender øje af en... der er meget mere!
(vil lige sige at jeg ikke har været med til noget ^^)
men nu har jeg fået nok, jeg får kvalme, hovedpine, svimmelhed hver gang jeg skal i skole..
så nu vil jeg mega gerne flytte på en anden skole!
andre der har det dårligt på sin skole?
aug 2006
Følger: 146 Følgere: 134 Heste: 2 Emner: 123 Svar: 1.408
der flytter 13 mennesker fra min klasse til andre skoler, efter sommerferien. så er vi kun syv tilbage s:
sep 2006
Følger: 132 Følgere: 132 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 719
- hader jer klasse & hader jer lærere s';
apr 2006
Følger: 113 Følgere: 102 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 27
og det er flyttet 4 fra klassen, for de ikke hade det godt
jan 2004
Følger: 42 Følgere: 35 Heste: 6 Emner: 224 Svar: 2.589
Men det jo mit sidste år nu, gaaal det hårdt.
okt 2005
Følger: 143 Følgere: 139 Heste: 1 Emner: 262 Svar: 2.512
nov 2006
Følger: 207 Følgere: 241 Heste: 7 Emner: 7 Svar: 2.350
' Min bedste veninde blev mobbet ud' , hvorfor ved jegfaktisk ikke , men det havde vel noget ta gøre med at hun til sidst begyndte at banke mig' , & den gang turde jeg ikke slå igen , så kom tit hjem med blod tud & blå mærker.
Jeg flyttede til nabobyen & derved også skole' Jeg var VILDT nervøs, Men ejj hvor er jeg bare glad' , , Det er helt vildt godt her , ! , Hyggelig lille skole' hvor man tit får is :bbb' , &' ikke noget mobning, mere
' der var lidt mod en pige fra klassen da jeg kom, (fordi hun pjækkede) , Nu har hun ikke været ii skole i 4 mdr. & hendes mor erligeglad ?! Ö
nov 2006
Følger: 99 Følgere: 90 Heste: 6 Emner: 231 Svar: 1.013
Drengene på min første folkeskole mobbede også lærene og de små brødre tiol dem jeggik i klasse med mobbede grøndlænderen (Vi snakker om børn som gik 4 kl. under os) Det gik enda så vidt at et af drengene smed sten efter mig engang...
maj 2006
Følger: 76 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 283 Svar: 4.597
Her på vores lille hyggelige skole er vores lærer mere venner end lærer, vi kan snakke om alt med dem. I vores klasse er der aldrig nogle der er blevet mobbet (:
min skole :'( ! andre ?