{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
323 visninger | Oprettet:

min skole :'( ! andre ? {{forumTopicSubject}}

godmorgen .
håber i har sovet godt!

jeg flyttede skole for 1 år siden, den første dag var jeg rigtig glad for at gå der, men efter kort tid vendte det hurtigt om, lærene er bange for os, vi larmer, min matematik lære ryster & stammer lige så snart han kommer ind i vores klasse, vi har mobbet en pige ud fordi hun havde rødt hår & bumser og hvis man siger noget forkert bliver man hakket ned resten af dagen & folk vender øje af en... der er meget mere!
(vil lige sige at jeg ikke har været med til noget ^^)
men nu har jeg fået nok, jeg får kvalme, hovedpine, svimmelhed hver gang jeg skal i skole..
så nu vil jeg mega gerne flytte på en anden skole!

andre der har det dårligt på sin skole?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min skole :'( ! andre ?
  • #1   25. jun 2007 det er nødagtigt på samme måde på min skole. vores lærere ryster i bukserne af skræk når de kommer ind og starter timen med at blive hysteriske og trampe i gulvet s:

der flytter 13 mennesker fra min klasse til andre skoler, efter sommerferien. så er vi kun syv tilbage s:

• #2   25. jun 2007 jeg flytter også fra min . så er der 4 der er gået ud på ikke engang 1 år s; ret godt gået!
    - hader jer klasse & hader jer lærere s';

• #3   25. jun 2007 jeg går heller ikke i skole mer... alle piger var efter mig..jeg skal på efter skole efter sommer ferie..??
    og det er flyttet 4 fra klassen, for de ikke hade det godt

• #4   25. jun 2007 Havde jeg ikk før i tiden.
    Men det jo mit sidste år nu, gaaal det hårdt.

• #5   25. jun 2007 Altså, der bliver ikke rigtig mobbet og sådan på min skole, men jeg kan alligevel ikke lide at gå der. Men det har nok noget at gøre med, at jeg er så skoletræt, som jeg er.

• #6   25. jun 2007 , dårligt kan jeg ikke sige jeg havde det, men på min gamle skole var jeg faktisk med til at mobbe en lærer ud, ingen vikarer turde have os så min klasse lærer var den eneste der turde' , tit dukkede lærene slet ikke op.
    ' Min bedste veninde blev mobbet ud' , hvorfor ved jegfaktisk ikke , men det havde vel noget ta gøre med at hun til sidst begyndte at banke mig' , & den gang turde jeg ikke slå igen , så kom tit hjem med blod tud & blå mærker.
    Jeg flyttede til nabobyen & derved også skole' Jeg var VILDT nervøs, Men ejj hvor er jeg bare glad' , smiley , Det er helt vildt godt her , ! , Hyggelig lille skole' hvor man tit får is :bbb' , &' ikke noget mobning, mere
    ' der var lidt mod en pige fra klassen da jeg kom, (fordi hun pjækkede) , Nu har hun ikke været ii skole i 4 mdr. & hendes mor erligeglad ?! Ö

• #7   25. jun 2007 Jeg går heldigvis ikke i skole mere men da jeg gjorde var det på samme måde..... Jeg blev mobbet fordi jeg kunne lide heste, en af drengene blev mobbet fordi han kom fra england og kunne lide Michael Jackon (Staves) Og en pige blev mobbet fordi hun var Grønlænder (Hun er nu blevet Nakoman og alkoholiker pga. det) vi skiftede skole da vi skulle i 8 kl. men der blev det bare værer så pjækkede fra skole så tit jeg kunne.....

Drengene på min første folkeskole mobbede også lærene og de små brødre tiol dem jeggik i klasse med mobbede grøndlænderen (Vi snakker om børn som gik 4 kl. under os) Det gik enda så vidt at et af drengene smed sten efter mig engang...

• #8   25. jun 2007 Orh hvaad ?! smiley

Her på vores lille hyggelige skole er vores lærer mere venner end lærer, vi kan snakke om alt med dem. I vores klasse er der aldrig nogle der er blevet mobbet (:

Kommentér på:
min skole :'( ! andre ?

Annonce