{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Av min hofte {{forumTopicSubject}}

Hej hg.
Igår aftes og her til morgen, har jeg stærke smerter i min hofte, i siden(der hvor benet sidder inde/det øverste ved låret) jeg kan knap gå og stå uden at det gør ondt. Det samme hvis jeg hviler modsatte ben, og får et ''knæk'' gør det også ondt. Det er kun højre hofte. Har taget lidt smertestillende til nat, men skulle jo gerne være klar til job imorgen.

Har ikke lavet nogle bevægelser eller løft jeg ikke plejer.
Tror i at jeg har forstrukket en muskel, eller et eller andet? Har i prøvet noget lignende?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Av min hofte
  • #1   2. dec 2018 Jeg har bursitis i min venstre hofte - men det hjælper jo ikke dig smiley

Er du bekymret så kontakt vagtlægen i dag eller egen læge på mandag.

God bedring

Mvh Charlotte

• #2   2. dec 2018 muligvis der sidder en nerve i klemme... jeg vil også sige er du bekymret så kontakt vagtlæge eller egen læge i morgen.

jeg oplever tit jeg får nerver i klemme forskellige steder i kroppen, og det kan gøre helt vildt ondt, men der er ikke andet for end at strække ud, hvile, og måske gå til fys eller kiropraktor

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #3   2. dec 2018 Få en tid ved fysioterapeut i morgen, og få en vurdering.
    Det kan være alt fra en nerve, til asymmetri i muskulatur til ja.. Mulighederne er mange.

(en kiropraktor arbejder med led og knogler, og vil derfor ikke være relevant at benytte) smiley

• #4   6. dec 2018 Der findes noget der hedder spring hofte som føles ligesådan som du beskriver smiley det er hvor en sene "springer" henover et knogle fremspring smiley det gør tossi ondt, men kan behandles ved en god fysioterapeut smiley

Kommentér på:
Av min hofte

Annonce