Bloggere :-) Bloggere :-)
Hej med Jer.
Er der ingen af Jer der har tid og lyst til at oprette en ny blog? Synes det er træls med de røv syge reklame blogs..
Hvis I mangler inspiration kunne jo vi i forum komme med ideer
Feks. Da julen er lige om hjørnet kunne man feks skrive om hvor der oftest er størst chance for at gøre en god handel.
Man kunne skrive lidt om det med at give juletræet til hestene, og hvilke typer man ikke måtte give.
Man kunne skrive om hvilke produkter man kan vælge imellem når man rider på sne og is.
Kom frisk I andre med ting de kunne skrive om
Mvh TT
aug 2008
Følger: 81 Følgere: 101 Heste: 7 Emner: 259 Svar: 7.248
Og god idé med at få nogle mere relevante blogs ind igen
Blogger
Følger: 226 Følgere: 2145 Heste: 17 Annoncer: 2 Emner: 203 Svar: 2.257
Mangler lidt ideer til hvad jeg kan skrive om
Mangler så også spændende billeder også osv
Blogger
Følger: 98 Følgere: 710 Heste: 3 Emner: 86 Svar: 1.843
Jeg kunne godt overtales til at skrive om noget andet som ikke decideret koster mig penge, men jeg ved ikke hvor stor interesse det lige har. Jeg har ikke nogen spændende ekspertiser.
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1641 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.477
Rideskoler (priser, undervisers niveau, samt hvad der undervises i på stedet)
Opstaldningssteder (priser, faciliteter og hvad der følger med og kræves)
Ved at det er et større stykke arbejde, men forventer jo ikke at ovenstående er færdig i morgen
Man kunne måske tage ud og besøge nogle steder, måske alliere sig med en/to Blogger på den anden side af broerne og tage sine områder.
Bare fantasien sætter grænser
Mvh TT
Blogger
Jeg har bare selv personligt valgt at ignorere dem som er negative
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1641 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.477
Mvh TT
apr 2008
Følger: 243 Følgere: 566 Heste: 10 Emner: 400 Svar: 1.408
Er ikke interesseret i at læse om ridning, hvordan jeg får min hest til ditten og dutten.
Men det er en god idé med ''et godt julekøb'' eller hvordan man julehygger om hesten, pynt i stalden, hjemmelavede heste-småkager etc.
Blogger
For det som man fik en mail om da man gik ind som blogger, var at det skulle være om heste, hestrtræning, udstyr til heste osv.
Den første blog måtte gerne handle lidt mere om sig selv, men virkelig heller ikke for meget...
apr 2008
Følger: 243 Følgere: 566 Heste: 10 Emner: 400 Svar: 1.408
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
F.eks. det nye indlæg. FEDT, FEDT, FEDT at sætte fokus på sikkerhed, men hvad nytter det når der omtales en sikkerhedsvest som ikke er godkendt i DK. Eller at der anbefales et sikkerhedsvest, som faktisk kun er et rygskjold, og derved kun beskytter rygsøjlen? - Burde man ikke tage sig tid til at oplyse, så man ikke fejl informere læserne.
Eller hende der anbefalede at save et par bøjler i stykker, for at lave hjemmelavede sikkerhedsbøjler - det er sgu en ommer.
Jeg syntes det kunne være fedt med en blogger der faktisk gad smide nogle hårde facts på bordet, og komme med noget fagligt, og dokumenteret viden om fodring, produkter mm.
Blogger
Følger: 942 Følgere: 3050 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.764
Blogger
Der er så mange forskellige rundt omkring, at det simpelhen vil tage alt for lang tid at linke til osv.
Nogen af dem har man så ikke selv prøvet osv.
Efter at rygskjolen er blevet godkendt, kom jeg i tanke om at måske er sikkerhedsvesten faktisk samme tid er blevet godkendt i dk.
Det kommer jo helt an på hvilket nr der står i vesten, ellers er der sikkert nogen her i danmark som minder lidt om sikkerhedsvesten, som man kan købe istedet
Man behøver jo ikke købe det som andre anbfaler, men blot det som man selv føler sig bedst tilpas med
Bloggere :-)