{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
325 visninger | Oprettet:

Grinern Historie xD {{forumTopicSubject}}

Fandt lige min brors historie han skulel skrive til skole xD
Fuck jeg var flad af grin xD Her kommer den :

Det er år 1591, vi befinder os ude i rummet. Hunden Mikkel er på en mission, han skal nakke proffessor snonkelberg. Han er ankommet til PR snonkelbergs laboratorium, han banker på. PR snonkelberg siger "hvem er det?" Mikkel siger "hunden Mikkel". Han sprænger døren op med en ultra pistol PG2726 det siger BANG ! Men PR snonkelberg er der ikke, Mikkel synes han hører noget bag sig, han kigger, det er en ROBOT "Hils på ROBO7128" griner PR snonkelberg. ROBO7128 slår ud efter Mikkel, men MIkkel springer til side og hakker til den og ROBO7128 og dens hoved falder af så ROBO7128 slår ud i luften og rammer PR snonkelberg. Mikkel griner "hils på dens hånd" PR snonkelberg bliver sur og trykker på en stor rød knap og råber "haha nu dør du din lille tykke vovse, nu vil min store dræbe dig haha" og han griner vidre. Mikkel synes overhovedet ikke det er sjovt , men PR snonkelberg er bare glad for at Mikkel dør nu. Mikkel spiller død, men da PR snonkelberg går hen til ham pringer han op som NINJA og nakker PR snonkelberg med sit lyssværd. Mikkel tager PR snonkelbergs lig med til sin base og alle er kede af det. Alle nakker Mikkel, men Mikkel overlever og flyver til sin morfar på planeten Aksnuk ...

Goood en fantasi xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grinern Historie xD
Kommentér på:
Grinern Historie xD

Annonce