tolkning til hest {{forumTopicSubject}}
god aften alle sammen, min mor har endelig fået overtalt mig til at skulle have en person ud og snakke med min hoppe Thexia, noget hun har plaget mig om i de 3 år jeg har haft hende ??
vi får tolken ud på onsdag og jeg er mega nervøs... enten for at Thexia siger at hun har det skidt på hendes fold, boks eller ikke kan lide hverken mig eller hendes fold kammerater ????
nogle gode råd til at få mere is i maven? ??
aug 2007
Følger: 56 Følgere: 71 Heste: 1 Emner: 80 Svar: 1.314
Der findes sikkert folk der kan "tale" med heste - men der er også en hel del svindlere derude.
Er der nogen speciel grund til dine bekymringer om at hesten ikke kan lide dig, boksen, sin fold eller sine foldkammerater? Hvis den virker tilfreds og harmonisk så burde der jo ingen tvivl være der
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 2 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 23
hun står meget for sig selv og de andre skal egentlig helst bare lade hende være ??
hun er boks væver, dog i mindre grad en nogensinde før, så vidt jeg er oplyst har hun altid gjort det.
jeg ved at der selvfølgelig er ting i min ridning der kan rettes, da jeg er opereret i den ene side af hoften og derved er meget svag i det ben, det betyder at jeg godt kan komme til at hænge lidt i tøjlen. det betyder at vi desværre har haft nogle trælse episoder, med stejl, slået næseboret da hun ramte barrieren ?? der arbejdes selvfølgelig med min krop for at dette rettes, men jeg sidder nu stadig med følelsen af at være den ondeste i hele verden ??
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1640 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.475
Og som de andre skriver, forbered dig på de spørgsmål du har, og husk at der også er mange fupmagere
Mvh TT
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 2 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 23
min låne hest har haft hende ude også (ejers valg) hvor jeg var positivt overrasket og hvor hun fortalte ting kun mig hest og ejer ved ??
hun kommunikere begge veje så det var helt klart en god ide at få Thexia fortalt hvordan jeg har det også
tolkning til hest