{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
313 visninger | Oprettet:

tolkning til hest {{forumTopicSubject}}

god aften alle sammen, min mor har endelig fået overtalt mig til at skulle have en person ud og snakke med min hoppe Thexia, noget hun har plaget mig om i de 3 år jeg har haft hende ??

vi får tolken ud på onsdag og jeg er mega nervøs... enten for at Thexia siger at hun har det skidt på hendes fold, boks eller ikke kan lide hverken mig eller hendes fold kammerater ????
nogle gode råd til at få mere is i maven? ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tolkning til hest
  • #1   14. okt 2018 Bevar roen, forbered dig på hvilke spørgsmål du vil stille, og vigtist af alt: Vær skeptisk!
    Der findes sikkert folk der kan "tale" med heste - men der er også en hel del svindlere derude.
    Er der nogen speciel grund til dine bekymringer om at hesten ikke kan lide dig, boksen, sin fold eller sine foldkammerater? Hvis den virker tilfreds og harmonisk så burde der jo ingen tvivl være der smiley

• #2   14. okt 2018 Thexia er klart sin egen og jeg har kun set hende fungere med 2 heste som desværre er flyttet begge 2.
    hun står meget for sig selv og de andre skal egentlig helst bare lade hende være ??
    hun er boks væver, dog i mindre grad en nogensinde før, så vidt jeg er oplyst har hun altid gjort det.

jeg ved at der selvfølgelig er ting i min ridning der kan rettes, da jeg er opereret i den ene side af hoften og derved er meget svag i det ben, det betyder at jeg godt kan komme til at hænge lidt i tøjlen. det betyder at vi desværre har haft nogle trælse episoder, med stejl, slået næseboret da hun ramte barrieren ?? der arbejdes selvfølgelig med min krop for at dette rettes, men jeg sidder nu stadig med følelsen af at være den ondeste i hele verden ??

• #3   14. okt 2018 Jeg ville hvis personen formidler dine ting til hesten også, få fortalt hende hvor meget du holder af hende, og at du ikke ønsker at gøre hende ondt, og at du virkelig arbejder på at blive bedre, og at hun betyder så meget for dig og at du elsker at få ride på hende.
    Og som de andre skriver, forbered dig på de spørgsmål du har, og husk at der også er mange fupmagere smiley

Mvh TT

• #4   14. okt 2018 Tror ikke hun er fubmager:)
    min låne hest har haft hende ude også (ejers valg) hvor jeg var positivt overrasket og hvor hun fortalte ting kun mig hest og ejer ved ??
    hun kommunikere begge veje så det var helt klart en god ide at få Thexia fortalt hvordan jeg har det også smiley

Kommentér på:
tolkning til hest

Annonce