{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Hyggelig aktivitet i Silkeborg {{forumTopicSubject}}

God morgen

Jeg håber der er nogle silkeborgensere der kan hjælpe mig.

Sagen er den at min mand og jeg får besøg af et vennepar, på lørdag.
De kommer ved middagstid hvor vi skal spise på King buffet.

Men vi vil gerne lave noget bagefter, noget hyggeligt, ikke alt for aktivt.
Vi har bowlet et par gange, når vi har besøgt dem, så det gider vi ikke. ??

Er der ikke nogen der har en fantastisk idé til hvad vi kan lave i Silkeborg?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyggelig aktivitet i Silkeborg
  • #1   14. okt 2018 Måske en gåtur i området? Jeg bor selv i Silkeborg lige pt. og bruger meget tid i den smukke natur, som byen har smiley

• #2   15. okt 2018 Fra King Buffet gå op til Slusekiosken og spis en is, mens I går en tur langs kajen. Gå videre op ad strøget og nyd udsigten ud til søerne. I kan slå et smut ind forbi museet, hvis I er til sådan noget.
    Har I bil, så vil jeg anbefale Jer at køre ud til Labyrinthia, Gamle Ryvej 2, 8653 Them. Find vej i de mange labyrinter. Er vejret dårligt, så er der en del indendørs aktiviteter også.
    Derfra kan I køre en tur op på Himmelbjerget, som jo ligger tæt på. Gå en tur i skoven og op til tårnet.
    Men ellers kan I jo tage i biografen, besøge AQUA, besøge Escape Games, Industrivej 3A, Stilling, 8660 Skanderborg.
    Ellers tjek denne side i forhold til, hvilken slags aktiviteter der passer Jer bedst:
    https://www.tripadvisor.dk/Attractions-g226902-Activities-Silkeborg_East_Jutland_Jutland.html

• #3   15. okt 2018 Tak for jeres forslag.
    Min mand er noget mageligt anlagt, så sådan noget som gåture kommer vi aldrig til smiley

Men måske hvis vejet er til det, så er labyrinten en god idé, dumt jeg ikke selv har tænkt over det, har for 3/4 år siden, kørt der forbi 3 gange om ugen i næsten et år ??
    men vidste ikke at de også har noget indendørs, det må jeg se på ??

Kommentér på:
Hyggelig aktivitet i Silkeborg

Annonce