{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sletning af hest ?
  • #1   8. sep 2018 Det kan du vel dårligt tvinge nogen til, de havde jo tilknytning til hesten, da de oprettede den. Og helt ærligt, hvordan er det et problem, at en tidligere ejer, låner eller passet har en hest oprettet.

• #2   8. sep 2018 de har jo haft stor tilknytning til den når de har lånt den smiley
    så hvorfor dog bede dem om at slette minder de har fået med hesten ?
    det er jo 2 forskellige profiler smiley

• #3   8. sep 2018 nu har jeg været inde og kigge og hvis det er fordi der er lidt dårlig omtale af hesten så forstår jeg det lidt bedre men mener stadig ikke du kan tvinge dem til at slette den

• #4   9. sep 2018 Uanset hvordan de omtaler hesten, så er det jo den oplevelse de havde af den, og den har de da ret til. Er din oplevelse en anden eller har hesten forandret sig, så er det da dejligt, så må du jo beskrive den i dit eget galleri.

Helt ærligt synes jeg det er en uskik at folk render og insisterer på at kun de selv må have hesten oprettet (Det er nemlig ikke første gang det sker). Medmindre man selv har avlet og uddannet hesten, så har den jo haft andre hjem, før man fik den, og de har måske også delt billeder og oplevelser af hesten. Det er vilkårene.

• #6   13. sep 2018 Men testen var jo hos hende da den blev oprettet. Det er et galleri for dælen, det er jo ikke sådan, at oprettelse af galleri betyder ejerskab eller medbestemmelse over hesten.

• #7   13. sep 2018 Jeg må indrømme at internettet er guld værd de fleste gange. Min veninde skulle prøve ny hest og fandt hesten herinde hos en tidligere ejer, hvor den havde fået en seneskade. Men min veninde ville alligevel gerne prøve den her hest og tager ja hatten på, for det ik sikkert at den har et mén mere. Da vi kommer derind så ligger pruller nuller og sover på folden. Ejeren og os går hen og siger hej ved hegnet. Hesten rejser sig besværet og støtter ik på det omtalte ben min veninde havde googlet sig til. Den bliver mere rengående som vi står og snakker, samtidig med hesten bevæger sig på folden. Min veninde spørg så til om den har en sygdoms historie og nej det havde den ikke siger hun, hverken hos hende eller hos tidligere ejer..... hun vidste ik hvorfor den træk sådan på benet, for det plejer den ik.
    I sådan en situation så er det guld værd læse om hesten på nettet, hvordan den tidligere har været eller mhs til sygdomme.
    Hvordan den har været hos tidligere ejer, kan man desværre ik blande sig i og ej hellere hvad de har skrevet om hesten

• #8   2. jan 2019 De havde hende lånt 1 måned hvordan kan man få en relation der ? Nu er det ikke kun dårlig omtale af hesten men også den måde den er behandlet på i sin tid ? Hesten har været min siden den kom fra avler af. Som 6 måneders føl

• #9   2. jan 2019 Om de har haft den en måned eller et pr er vel lidt ligegyldigt. På det tidspunkt de oprettede den, var den i deres varetægt og tænker de dermed opfylder tilknytningskravet.

Kan slet ikke forstå, man vil bruge så meget krudt på det.

• #10   2. jan 2019 Nej men nu var det heller ikke personlige holdninger jeg spurgte efter smiley men om det var muligt at få slettet en hest fra en profil som de ikke har retten til at have der smiley da det ikke er deres hest smiley

• #11   2. jan 2019 Men de har jo retten - der kræves kun, at man på tidspunktet for oprettelse har tilknytning til hesten, og det havde de.
    Hvis de bruger dine billeder er det en anden sag, dem vil du kunne kræve, at de sletter, men hesten er jo oprettet helt i overensstemmelse med reglerne herinde. Du må jo også oprette f.eks. din part.

• #12   2. jan 2019 Og dog ikke da de jo ikke er ejer af hesten. smiley så derfor har de retten til hesten og dens oplysninger billederne kan jeg ikke gøre ved da det ikke er mine og de derfor ikke tilhøre mig smiley

Kommentér på:
Sletning af hest ?

Annonce