Min 2'er pony er frisk igen .. {{forumTopicSubject}}
ALT for frisk !!
Det startede med den blev forfanget for 4-5 års tid siden meget kraftigti all 4 ben ! så red jeg den i et års tid . nu har de sidste 2-3 år har bare været kronisk forfanget og haft lidt ondt pg haltet ( Jah lyder synd men elsker dne pony og dete r min første og kan ikk undværre den)
nu har den fået andre spical ( ca. prøvet 6-7 spical sko ) og nu er dne da godt nok ikk halt mere !
Der lå nogle bomme fra i går da jeg red på den anden !
( jeg en lille tur hver dag med ham for at holde hans ben igang )
han er helt vildt med at løbe ! så traver vi hen over bommene nogle gang ( de ligger bare på jorden ) så 3 gang vi kommer der ned over , vil han ikk stop bagefter jeg giver han 2 hiv i træktovet
.. han skyder røven ud og så hoved med jeg ''flyver'' jeg og får en meega hud afsprapning på låret og underarmen ! gr det grø ondt !
men satme dejligt at vide han ikk har ondt mere ..måtte bare lige have nogen vidste det ?
dec 2005
Følger: 257 Følgere: 259 Heste: 8 Emner: 343 Svar: 1.998
Det startede med den blev forfanget for 4-5 års tid siden meget kraftigti alle 4 ben !
så red jeg den i et års tid hvor den havde det godt og jeg startde stævner og alt muligt .
nu her de sidste 2-3 år har bare været kronisk forfanget og haft lidt ondt og haltet ( Jah lyder synd men elsker den pony og det er min første pony og kan ikk undværre den)
nu har den fået andre spical ( ca. prøvet 6-7 spical sko ) og nu er den da godt nok ikk halt mere !
Der lå nogle bomme fra i går da jeg red på den anden !
( jeg trækker en lille tur hver dag med ham for at holde hans ben igang )
han er helt vildt med at løbe ! så traver vi hen over bommene nogle gang ( de ligger bare på jorden ) så 3 gang vi kommer der ned over , vil han ikk stop bagefter jeg giver han 2 hiv i træktovet
.. han skyder røven ud og så hoved med jeg ''flyver'' jeg og får en meega hud afsprapning på låret og underarmen ! gr det grø ondt !
men satme dejligt at vide han ikk har ondt mere ..måtte bare lige have nogen vidste det ?
'Prøvede lige igen ? evt. lidt mange stavefejl før .
okt 2006
Følger: 31 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 774
dec 2005
Følger: 257 Følgere: 259 Heste: 8 Emner: 343 Svar: 1.998
får kun en lille smule korn og vitaminer,
den bliver smørt med noget derr skal holde dens sommer eksem væk -bestemt ikk billig,
går med spical sko, får smed tidligere end de andre ! -og flere gange,
trækker turer med den hver dag
..... tja så den får da opmærksom nok og bruger tid / penge nok at det kun skal værre en hygge pony , syns jeg
Min 2'er pony er frisk igen ..