{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
361 visninger | Oprettet:

Min 2'er pony er frisk igen .. {{forumTopicSubject}}

ALT for frisk !!

Det startede med den blev forfanget for 4-5 års tid siden meget kraftigti all 4 ben ! så red jeg den i et års tid . nu har de sidste 2-3 år har bare været kronisk forfanget og haft lidt ondt pg haltet ( Jah lyder synd men elsker dne pony og dete r min første og kan ikk undværre den)
nu har den fået andre spical ( ca. prøvet 6-7 spical sko ) og nu er dne da godt nok ikk halt mere !
Der lå nogle bomme fra i går da jeg red på den anden !
( jeg en lille tur hver dag med ham for at holde hans ben igang )
han er helt vildt med at løbe ! så traver vi hen over bommene nogle gang ( de ligger bare på jorden ) så 3 gang vi kommer der ned over , vil han ikk stop bagefter jeg giver han 2 hiv i træktovet
.. han skyder røven ud og så hoved med jeg ''flyver'' jeg og får en meega hud afsprapning på låret og underarmen ! gr det grø ondt !

men satme dejligt at vide han ikk har ondt mere smiley ..måtte bare lige have nogen vidste det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min 2'er pony er frisk igen ..
  • #1   12. jun 2007 ALT for frisk !!

    Det startede med den blev forfanget for 4-5 års tid siden meget kraftigti alle 4 ben !
    så red jeg den i et års tid hvor den havde det godt og jeg startde stævner og alt muligt .
    nu her de sidste 2-3 år har bare været kronisk forfanget og haft lidt ondt og haltet ( Jah lyder synd men elsker den pony og det er min første pony og kan ikk undværre den)
    nu har den fået andre spical ( ca. prøvet 6-7 spical sko ) og nu er den da godt nok ikk halt mere !
    Der lå nogle bomme fra i går da jeg red på den anden !
    ( jeg trækker en lille tur hver dag med ham for at holde hans ben igang )
    han er helt vildt med at løbe ! så traver vi hen over bommene nogle gang ( de ligger bare på jorden ) så 3 gang vi kommer der ned over , vil han ikk stop bagefter jeg giver han 2 hiv i træktovet
    .. han skyder røven ud og så hoved med jeg ''flyver'' jeg og får en meega hud afsprapning på låret og underarmen ! gr det grø ondt !

    men satme dejligt at vide han ikk har ondt mere smiley ..måtte bare lige have nogen vidste det ?


    'Prøvede lige igen ? evt. lidt mange stavefejl før . smiley


  • #2   12. jun 2007 Det er da dejligt Gitte. Nej den har da i hvert fald ikke ondt mere så! Så er det bare om at passe på den;-)

  • #3   13. jun 2007 Gør vi skam oss den har mund kurv på ud,
    får kun en lille smule korn og vitaminer,
    den bliver smørt med noget derr skal holde dens sommer eksem væk -bestemt ikk billig,
    går med spical sko, får smed tidligere end de andre ! -og flere gange,
    trækker turer med den hver dag
    ..... tja så den får da opmærksom nok og bruger tid / penge nok at det kun skal værre en hygge pony , syns jeg smiley


Kommentér på:
Min 2'er pony er frisk igen ..

Annonce