{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

Hot dag(: {{forumTopicSubject}}

Hej folkens(:

Synes i ik bare der har været sindsygt varmt idag? Det synes jeg også, det var da næsten ik til at holde ud!

Nå, ville egentlig fortælle om min dag idag.
Jeg tog tidligt ud til hypperne, fordi jeg fik fri kl 12.45. Mig og Nalle øvede lidt tillidstræning med vores ponyer (Mulle og Maddie). Det gik bare super godt, Maddie er satme lærenem!

Nå, så ville vi så lige skylle dem lidt. Men Maddie er simpelthen så ultra-mega-sindsygt vandskræk, og tør da slet ik komme i nærheden af vandslangen. Så jeg blev nød til at tage vand i en spand, og MEGET forsigtigt dyppe lidt vand på hende med en svamp. Dooh, hvor kræver det bare tålmodighed xD! (Og forestil jer, dengang hun fik hele turen MED sæbe!).

Da der var gået et par timer, hvor mig og Nalle havde haft lidt vandkamp, gik vi ned og hentede hestene igen. De svedte helt vildt, så vi ville nedkøle dem igen. Men denne gang var Nille så fast besluttet på at få vandskrækken væk xD! Og det lykkedes! jeg startede med at køre slangen rundt på hendes krop så hun var helt tryg ved den, og så startede jeg med at tænde den meget lidt. Det gik helt fjong, og så lidt mere vand. Og lidt mere. Og tilsidst var hun så (næsten) ligeglad med vandet(: Og hun fandt da også lige ud af at hun kunne drikke af den, det var bare sødt.

Så skulle vi så ride, men jeg havde selfølgelig glemt ridetøj xD! Og jeg skulle virkelig ik til at få blå mærker efter sadlen, så nu ville jeg så prøve at ride uden sadel på hende for første gang (har kun haft hende i 1 måneds tid). Det gik også bare over alt forventning smiley

Så det har været en super fed dag idag! Hvordan er jeres dag gået, HG'ere xD?


Daaaaaaaamn, hvor blev det til meget jeg lige fik skrevet! Håber i gider læse det(:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hot dag(:
Kommentér på:
Hot dag(:

Annonce