Jubbbiiiiiii dyrlægeregning på 3000 kr Jubbbiiiiiii dyrlægeregning på 3000 kr
Jubiiiiii jeg har lige været nede hos dyrlæge og hente min 2 års højt elskede blandingskat Gilbert
Søde rare Gilbert var for 1,5 måned siden hos dyrlægen, da dyrlægen opdagede at han havde tandkødsbetændelse - og mistanken gik på at det var FORL han var ramt af - en sygdom hvor tænderne bliver angrebet af kroppen, og smuldre.
Det er der ingen kur imod - man kan kun fjerne de angrebne tænder, og derved sørge for at katten ikke har tandpine.
Gilbert blev indkaldt til at skulle bedøves, få taget Rgt-billeder af tænderne, samt ultralydsrenset tænder, og alt efter hvor mange tænder der skulle fjernes ville det formenligt ende på 8-10.000 kr alt i alt.
Kæresten og jeg holdt familieråd - og da Gilbert er en fantastisk kat, ja så måtte sommerferien holdes hjemme
I dag var så dagen hvor Gilbert blev kørt til dyrlægen - og de lovede at ringe når de fik taget Rgt, så vi kunne forberede os på hvor mange tænder der skulle fjernes.
STOR var lykken, da en glad dyrlæge kunne ringe og fortælle, at hans tænder var i fin stand - ingen tegn på FORL
Formentlig er han lidt presset i immunforsvar, hvilket kan ses hos unge katte, og derfor har han lidt tandkødsbetændelse.
Så nu efter en regning på 3000 kr for bedøvelse, ultralydsrens og årlig vaccination, fodertilskud til at booste immunforsvaret OG en tandbørste samt tandpasta med kyllingesmag, så har vi dejlige Gilbert hjemme igen - klar til at fange mus og mosegrise igen
Utrolig så glad man kan blive for en regning på 3000 kr
Mvh Charlotte
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1641 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.477
Jeg er overhovedet ikke så heldig for tiden..
Mvh TT
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 602 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.752
Det var godt, at Gilbert ikke fejlede noget alvorligt! Ja, når man regner med en rigtig dyr regning, så bliver man glad, hvis den er knap så dyr alligevel - det kender jeg alt til!
jan 2015
Følger: 3 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 85 Svar: 2.112
Det er ikke sådan, når man ikke plejer at skrive om katte - så er det oplagt,at det måtte dreje sig om en plag
Jeg havde rent faktisk en plag i handelsundersøgelse forleden dag - men nej han gik desværre ikke igennem til mit brug
TT hvad sker der med dit mangel på held ?
Mvh Charlotte
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1641 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.477
Snøft
Hver gang jeg begynder at have lidt ekstra penge.. Så sker der noget..
Mvh TT
jan 2015
Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 74
mar 2009
Følger: 119 Følgere: 179 Heste: 10 Emner: 152 Svar: 2.882
jan 2015
Ja jeg kan godt se at ordet 2 års indikerer noget helt andet end en stor hankat
Mvh Charlotte
mar 2009
Følger: 119 Følgere: 179 Heste: 10 Emner: 152 Svar: 2.882
aug 2017
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 6 Svar: 464
Men du har så evigt ret i at dyrlægeregninger også kan være gode. Dem jeg opstalder hos og andre opstaldere fangede lige at min hest havde alvorligt ondt i mavsen søndag. Heldigvis kaldte de lynhurtigt dyrlæge og vi slap med lidt smertestillende og muskelafslappende. Beløbet kender jeg ikke endnu, men pyhhh havde de ikke set det, så havde det nok været langt værre
jan 2015
Øj Karen H - fedt med gode opstaldere og staldudlejer, at de fanger din hest har det skidt, før det udvikler sig til noget alvorligt - god bedring til hesten, håber detvar en engangsforeteelse.
Mvh Charlotte
Jubbbiiiiiii dyrlægeregning på 3000 kr