{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
369 visninger | Oprettet:

Skøn dag, hva med din ? q: {{forumTopicSubject}}

Årha sikke en dejlig dag det er idag, oppe klokken halv 6, redet tur på juller ponyen uden noget rigtig på smiley
ud og tjene lidt penge, så fik jeg fri og hoppede så i poolen her hjemme skønt ! Nu har jeg lige tilbragt et par timer med den skønneste plag der findes, fatter ik han er blevet så stor :')
men nå, Hvordan har jeres dag været ? smiley

http://www.hestegalleri.dk/uploads_large_wm/468175.jpg?08-06-2007
http://hestegalleri.dk/uploads_large_wm/246168.jpg?08-06-2007
http://hestegalleri.dk/uploads_large_wm/450458.jpg?08-06-2007
http://hestegalleri.dk/uploads_large_wm/450454.jpg?08-06-2007
De er heelt nye dem der , håber nogen lige vil se dem ? hihi

Og det her , altså Shalom ...! jeg troede han var bange for vand, men prøv lige at se der ? smiley
http://hestegalleri.dk/uploads_large_wm/450467.jpg?573940
Haha, hvor er han sød, så han blev os lige vasket idag smiley
<b> dejlig dag ! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skøn dag, hva med din ? q:
  • #1   8. jun 2007 Har haft en lorte daq. Som sædvanliqt ! :s

• #2   8. jun 2007 min dag :
    vågnede kl otte, gik i bad, tog til eksamen, tog ned til "min" Gabbi og så hvordan hun havde det, red min pony, været i badebasing d:
    også har jeg bar slappet af smiley

• #3   8. jun 2007 Jeg har bare arbejdet hele dagen xD

Ja, han vokser skide hurtigt, og hold kæft, han begynder jo at ligne en araber :O!

• #4   8. jun 2007 ' skulle gøre rent og rydde op i dag, så havde sat vækkeuret til 07.37. Så da det ringede, slog jeg det fra og sagde til mig selv, at jeg godt kunne ligge 5 minutter mere. Så vågner jeg halv 11 og jeg kan ikke nå over til Zakki smiley . Æv æv, så jeg ryddede op og gjorde rent. Så smuttede jeg op til pigerne oppe på RORK (Zakki er kommet på sommergræs), og så var jeg til ridemærkeundervisning. Min veninde Krølle var så dejlig at sige, at jeg må låne hendes pony til ridemærkeprøven :D. Så skal jeg nemlig ikke ride en rideskolepony ;D.

• #5   8. jun 2007 Pyha smiley

Jaa for den da, han blomstre da fint op ik ? smiley

• #6   8. jun 2007 Jeg har haft prøve eksame - skriftlig dansk.
    Pånær 10 linjer så havde jeg skrevet 4 A4 sider ;b

• #7   8. jun 2007 hmm . jeg havde en meeeega dejlig dag i går, hvor jeg var i fredriksberg have med en veninde(maj, dustys ejer)og bare snakke og hygge rigtig længe, fordi det har været rigtig lang tid siden .. smiley .
    Bagefter var vi så ude ved dusty. han havde været MEGET halt om tirsdagen, så vi sku se hvordan han var. og der var han meget lidt halt smiley .. riigtig skønt.
    Bagefter var vi så i biografen med nogen venner smiley ..

I dag ? Hmm .. hos dustyen, som igen virkede ret godt gående smiley .. altså, når jeg selv lig eprøvede at kigge på ham fra en halvskæv vinkel når jeg løb lidt med ham. & så var vi bare ude og gå en tur i skoven :b ..
    - så sku' jeg stresse hjem, fordi jeg skulle hjælpe min lillesøster til ridning. og hvad gør line mon på vej hjem med cyklen?
    - jeg falder da, forid jeg kommer med 2132124721 km i timen, og tror så at der kommer en motercykel fra en anden vej, så jeg bremser hårdt op for at unggå at kæmpe sammenstød, og falder så lige på næsen og har nu næsten forstuvet håndleddet tror jeg.
    - men bagefter styrtet opdager jeg så, at det ikk var en motercykel jeg havde hørt, men bare lyden fra en mand der stod klippede hæk :b .. HAHa !

• #8   8. jun 2007 Og nu vil jeg ud og ride smiley

• #9   8. jun 2007 Line : HAHAHAHA xD

• #10   8. jun 2007 Årh skal os ud og ride , kender i det man ik kan tage sig sammen ? xD
    Dovne mig q:

• #11   8. jun 2007 har bare dovnet hele dagen, med computeren og min vind blæser haha smiley
    skal snart ud at ride, men kan ik få mig taget sammen haha smiley

• #12   8. jun 2007 jeg har haft friiiii:D
    vågned rundt 12 og så har leg siddet ude, vandet, fodret og sluppet heste ud, set tv og været ved at smelte. Min ene veninde lånte flyer på en tur idag

• #13   8. jun 2007 Jeg har haft en lidt blandet dag..
    Jeg var mega træt i morges, da jeg stod op kl 6.. :S
    Og så skulle jeg til årsprøve i dansk. Og det gik faktisk rigtig fint, bedste stil jeg nogensinde har skrevet..
    Men så tog jeg hjem og sov lidt.. hehe, Da kl var 15 skulle jeg så til spring træning på min ridelærers hestXD Det gik faktisk rigtig fint.. smiley
    Men da jeg så kom hjem gik det skævt.. prøvede at skrive til en af mine venner, for at hører om han ville med til fest, men fik et sært svar igen.,. Ved godt det ikk lyder af meget.. Men her på sidste har jeg været i tvivl om hvor vennen i ham var, da vi ogs har kommet sammen :S:S Så er pænt nede lige nu :''(

• #14   8. jun 2007 ''HAHA .. GUD hvor er han SØØØDE smiley smiley

• #15   8. jun 2007 jeg har haft en fin dag;D vi holdt rejsegilde idag, for nogle huse vi selv havde bygget i skolen;D så derefter op til bet'laisen og have givet ham foder og så ud at skridte en lille tur uden sadel og så blev han spulet derefter;D så ud med ham og hjem XD og har også lige spist to is imens jeg var på rideskolen;P muns:D og nu er der så "kun" 32 grader udenfor klokken 20:10 smiley
    puuha;D

• #16   8. jun 2007 JEG HAR HJERNERYSTELSE PGA . JEG FALDT AF HESTEN I ONDSDAGS SÅ DET HAR VÆRET EN LORTEDAG X(

• #17   8. jun 2007 hov det var ikke meningen at skrive med STORT! :bb

• #18   8. jun 2007 nåår shalom er kær smiley

wee sys os jeg har haft en ret god dag smiley er li kommet ind ude fra hestene, og nu er jeg sku os træt ..

• #19   8. jun 2007 Har haft en virkelig dårlig dag til at starte med .
    Men efter kl. hmm 18 var den meget god (:

Kommentér på:
Skøn dag, hva med din ? q:

Annonce