Nupo Shakes - søger råd Nupo Shakes - søger råd
Hej
Jeg har købt en pakke af nupo shakes, da jeg startede med at købe den færdiglavede udgave på flaske, og var meget positivt overrasket over smagen... Så købte jeg en pakke med 12 breve af pulver, som jeg så selv skal blande op.. Jeg kan vitterlig ikke få den drink ned!! Det skyldes udelukkende konsistensen.. Kan slet ikke klare at det føles kornet og har en eftersmag af natron!
Så tænkte at høre om i andre måske har erfaring med den pulverdrik, og måske har nogle tip til hvordan i får den ned ?
Jeg erstatter kun ét måltid med nupo, og kun de dage hvor jeg skal arbejde, da jeg arbejder i et pizzakøkken (laver pizzaerne fra bunden til de er klare at sælge)... Arbejdstiderne er fra 16.30 til 22/23, og der er ikke rigtig tid til pause som sådan. Så derfor tænkte jeg at det ville være genialt med en Nupo shake, som jeg lige hurtigt kunne drikke..
Jeg har ændret livsstil og nupo skulle så bare være supplering til når jeg ikke har tid til at lave rigtig mad. Skal tabe mig 17 kg, og har tabt mig 2 kg på 10 dage, kun ved at lægge kosten om og gå lidt flere turer.
Jeg blev opereret tidligere på året, og skulle så holde mig fuldstændig i ro i 2 måneder.. Det tog jeg lige 10 kg på i vægt af
Så det skal nok forsvinde hurtigt igen
Jeg søger ikke folks holdninger til Nupo og jeg er fuldstændig klar over indholdet i deres produkter. Søger ganske enkelt tips til hvordan man kan få de sk*de pulverdrikke ned.. Mangler bare 10 breve mere
dec 2007
Følger: 50 Følgere: 481 Heste: 6 Emner: 127 Svar: 2.142
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 116 Svar: 1.415
Nu til dags bruger jeg i stedet deres barer, hvis jeg har brug for et hurtigt og nemt måltid på farten.
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 15 Heste: 4 Svar: 428
og ellers kan du blende din nuposhake inden du tager på job og så bare stille den i køleskabet til den skal drikkes.
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2134 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.490
Jeg synes også de er forfærdelige at få ned, men endte ud med bare t skylle dem ned uden at tænke over det.. lad være med at smag for meget på det..
Og mit bedste råd, køb aldrig thai suppen.. føj føj føj! Forestil dig en ukrydret thaisuppe, kold og med pulver konsistens. Så nasty!
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.472
(mini piskeris)
Eller smid iskold vand og pulver i en blender. Gerne isterninger.
Mix for fuld styrke.
Der skal bare bruges (meget) mere vold og magt for at få det rørt ud.
jan 2016
Følger: 13 Følgere: 26 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 159
Jeg startede som du, med nupo pulver, og lige gyldigt hvad jeg gjorder kunne jeg bare ikke få det ned !!
Jeg forsøgte så med ren salat kur, det var ikke til, da jeg simpelthen følte det ville blive et årelangt projekt at tabe mig ..
Jeg havde så en bekendt, som fortalte mig om : Du kan kuren..
Det var mit mirakel til et vægttab der ville noget ..
De første 4 dage, var mega hårde, men så blev det nemmere og hurtigt en livsstil ..
Jeg tabte meget hurtigt 20 kg, og måtte gå lidt væk fra kuren, da det gik for stærkt med vægttabet..
Men opvågningen til en ny livsstil gjorder, at jeg på 11 måneder tabte 70 kg, og idag lever og spiser som jeg vil ( med måde ) ..
Google evt du kan kuren, og læs om den
maj 2004
Følger: 100 Følgere: 94 Heste: 4 Emner: 17 Svar: 498
jun 2016
Følger: 1 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 56 Svar: 439
Nupo Shakes - søger råd