895 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Hvordan klare i varmen om natten? Hvordan klare i varmen om natten?

Jeg bøvler med at sove og håber på i har en fantastisk ide til at køle ned på... smiley
Har en blæser til at køre og vindue står åben sover med et dynebetræk på uden dyne i..
Har tænkt lidt på at købe en køle måtte til hunde smiley
VH Annette

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eksisterende skur, isoleres og beklædes indvendigt 12.500 kr.
  • Telefonforklaring på fejl på min vaskemaskine og din mening 205 kr.
  • Montering af opvaskemaskine el (ikke stik) 625 kr.
  • Væg reol & jakke stativ 400 kr.
  • Genbrugsplads 500 kr.
  • Installation af stue stereoanlæg 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan klare i varmen om natten?
  • #1   18. jul 2018 Nu er jeg dog rigtig god til varme, så længe jeg ikke skal lave det store, så går det fint smiley også er soveværelset i stueetagen og heldigvis ikke ovenpå, så det er forholdsvis køligt..
    Men du kan da forsøge at gøre som mig de sidste og næste dage. Stå op kl 06. Ordne ved dyrene, gå i bad, køre på arbejde hvor det går i et fra man møder ind til man er hjemme igen kl 22-23 stk. Så kan man ikke andet end at sove om natten smiley

Mvh TT

• #2   18. jul 2018 Invester i en ordentlig blæser. Vi har sådan en stor en og det er lige før man nogen gange fryser når den kører. Og et mørklægnings gardin der kan være rullet ned i løbet af dagtimerne. Når det er mørkt så sæt vinduet på klem.

• #3   18. jul 2018 Vi har en flytbar aircondition, dog bor vi i et hus, hvor vi skal være “heldige” hvis temperaturen sniger sig op på 24 grader om dagen i fuld sol og alle vinduer åbne! (Ved ikke hvordan (bor til leje) da vi har panoramavinduer, måske pga solfilm på ruderne?) Så det er en gammel en, men kan kan garanteret få noget smartere og mere økonomisk nu, jeg dur personligt ikke bare til varm luft, der pustes rund, jeg skal afkøles smiley

Jeg ved dog min mor holder temperatur nede ved at have lyset blokeret i soveværelset og kun lufte ud, når det er køligt smiley

• #4   18. jul 2018 Jeg kan slet, slet ikke klare varmen, hverken om dagen eller om natten, og det er uanset hvad jeg gør.

Når jeg nu er født her på de nordlige bredegrader, så er det ikke meningen at jeg skal kunne "tåle" varme.

At jeg heller ikke kan tåle sol, gør det hellere ikke nemmere (soleksem).

Så jeg går og drømmer om en dansk "normal sommer" smiley smiley smiley

• #5   18. jul 2018 Annette tror ikke du kan gøre så meget andet, med mindre man vil bruge en formue på klimaanlæg.
    jeg gør helt lige som du smiley

• #6   18. jul 2018 Jeg sover i telt smiley

• #7   18. jul 2018 Hvis jeg døjer med at falde i søvn og det er for varmt, så tager vasker jeg mine hænder og fødder i koldt vand på badeværelset og smører lidt koldt vand på huden. Det lyder omstændigt, men det er nok til at jeg kan gå ind i min seng og falde i søvn og sove som en sten smiley

• #8   18. jul 2018 Vi bor i lejlighed pt og sover på altanen, som vender mod vest. Det hjælper en hel del. Når vi sover hos mine forældre, sover vi ofte udenfor på drømmesenge under halvtag (dog er der desværre pænt mange myg og insekter pt) smiley

• #9   18. jul 2018 Jeg tager et af de mindre fryseelementer (sådan nogle til kølebokse) og vikler det ind i et viskestykke med et par elastikker til at holde viskestykket fast (du må ikke have det direkte på huden). Det tager jeg med i seng og bruger det til at køle håndled og fødder.

• #10   18. jul 2018 Jeg sover udendørs

• #11   18. jul 2018 Jeg arbejder nat lige nu og skal sove om dagen.. Så nej, jeg sover ikke ret meget.. smiley Har heldigvis jordens nemmeste job, jeg sidder bare i en stol og ser Netflix, så der kan jeg blunde lidt i løbet af natten.. smiley

• #12   18. jul 2018 Pernille hvad er det for et job? Jeg vil gerne bytte *griner*

• #13   18. jul 2018 Haha, jeg arbejder på Århus teater.. Og vi er ved at renovere, så jeg sidder brandvagt om natten.. Det er desværre kun til 1/10, så skal jeg tilbage til min normale afdeling og normale hverdag.. Hvor jeg skal lave noget.. smiley

• #14   18. jul 2018 Vi sover i telt om natten og ellers har vi blæser. Jeg hader når det er så varmt jeg bliver lettere irritabel især når jeg lige får det alt for varmt og sveden hagler af en

• #15   18. jul 2018 Jeg har en ventilator.
    Og sover ellers med dyne, har 2 at vælge mellem, jeg ka slet ikke sove uden dyne.

• #16   18. jul 2018 Sover med åbne vinduer på første salen smiley

• #17   19. jul 2018 Alle rullegardiner er helt nede døgnet rundt i halvdelen af huset. Så bliver soveværelset ikke så varmt.
    Og så smid tøjet og sover med lagen....

• #18   20. jul 2018 Jeg er god med varme, kan have brændeovn tændt og alligevel sove med dyne, mit soveværelse ligger på 1 sal, vinduet er åbent og terrassedøren også, det hiver god gennemtræk - og vores hus ligger i skygge

• #20   20. jul 2018 Jeg har læst alt og er glad for svar
    Har benyttet mig foreløbig af fryse elementer det er fint indtil vider smiley
    VH Annette

Kommentér på:
Hvordan klare i varmen om natten?

Annonce