{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Insektstik gode råd? {{forumTopicSubject}}

Det er sådan at jeg desværre er blevet stukket af et eller andet insekt på anklen, og nu er mit ben hævet og jeg kan overhoved ikke gå på det. Har aldrig oplevet så meget smerte i foden, og det er desværre begyndt at snurre i foden/tæerne. (Men det er nok fordi, jeg ikke kan bevæge min fod.) smiley Jeg har taget Benadryl, men det hjælper ikke endnu desværre. Så har i et gammelt husmor råd der måske kunne være til gavn, så jeg måske ville kunne gå lidt på min fod igen, så ville jeg være overlykkelig. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Insektstik gode råd?
  • #2   29. jun 2018 Gå til lægen da! Det kan være et flåtbid som bliver til borelia! smiley

• #3   29. jun 2018 Havde for nylig noget ligende.. Bare på hånden..

Var til vagt lægen med det, med beskeden om at tage anti histaminer og så ellers have armen oppe med kulde beslag

• #4   29. jun 2018 Kunne du mærke da det bed/stak?

Klæg gør satans ondt når de bider og folk reagerer meget forskelligt på dem. Jeg klør, lidt som ved myggestik, og så hæver jeg helt vildt af dem. Andet sker der ikke. Men sidder biddet dumt, så gør hævelsen selvfølgelig at det gør ondt.
    Det værste plejer at lægge sig efter 1-2 døgn og så er det som et myggestik.

• #5   29. jun 2018 Men jeg har kølet klægbid. Min krop er dårlig til varme i forvejen, så med hævelser er det helt tosset. Køling er derfor ret naturligt for mig. Jeg ved ikke om det går hurtigere, men det er rart.

• #6   30. jun 2018 Jeg har flere gange fået infektion ved klæg bid, voldsom hævelse, ild rød i området, og snurren og smerter. Den ene gang var det hånden og jeg kunne næsten ikke bevæge fingrene.
    Jeg har derfor fået antibiotika for det

• #7   30. jun 2018 Gå lige til vagtlægen.

Det er en påfaldende kraftig reaktion på et insektstik.
    Og når historien ikke passer, med det man tror er sket, må man se sig om - er forklaringen noget lidt andet?
    Fx insektstik- krads - nu ekstra hævelse pga infektion i huden??

Who knows?
    Vi gør ikke, for vi kan ikke undersøge dig.
    Så kraftig hæv6, at man ikke kan bøje sig kan være noget andet..

• #8   1. jul 2018 Tak for hjælpen, i dag er foden stadig meget hævet og det dunker, så er det stadig lige så slemt i morgen tidlig så går jeg til lægen. og håber på han måske kan gøre noget ved det. Sidste år blev jeg også stukket på foden, fordi jeg gik gennem folden i sandaler og der var det også hævet og ømt. Men der hjælp det med Benadryl, det har det desværre ikke gjordt denne gang..

Kommentér på:
Insektstik gode råd?

Annonce