Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Western på youtube
  • #1   28. maj 2018 Fallon Taylor , Valentina Cowgirl og Clinton anderson smiley

• #2   28. maj 2018 Ej jeg er simpelthen nødt til at spørge - Clinton Anderson kender jeg godt og jeg skal gerne indrømme at jeg ikke bifalder hans træningsmetoder, men nu har jeg lige kigget på Warwick Schiller (de to andre var svære at bedømme ud fra deres videoer), og ligesom samtlige andre jeg har set, fokuserer han ret meget på at bevæge hestens bagpart og at jage hesten rundt. Er det generelt et fokus man ser hos westernfolk?

• #5   28. maj 2018 Jeg tror ikke at det er noget generelt med 'westernfolk'. Det er nok nærmere hvilken del af western ridningen man deltager i. Vi har selv en western rytter i stalden, og hun jager bestemt ikke hendes rundt. Istedet går hun meget op i at få så lette signaler på ham, hun kan smiley Jeg skal ikke kunne sige det though.

• #6   28. maj 2018 Kontra Buck, Clinton og Monty, er jeg ret begejstret for Jeff Sanders, men jeg kan ikke huske om han også har træningsvideoer, og Jonathan Field smiley

Edit: Jeg ved faktisk ikke om Jonathan har en yt channel, men ellers har han i hvertfald skrevet en bog, hvis ikke flere!

• #7   29. maj 2018 #2
    jeg tror du skulle se en WS video færdig. for som han forklarer meget klart og tydeligt handler hans træning på ingen måde om at jage nogen som helst rundt.

han er en over ordenlig dygtig og respekteret træner som jeg blandt 10.000 vis af andre har fulgt i årevis.

hvis du har lyst til at debatere WS metoder, så er du velkommen i vores gruppe smiley

Kommentér på:
Western på youtube

Annonce