127 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Har i prøvet en møøg lære ? Har i prøvet en møøg lære ?

Hej.. i 6. klasse havde vi en lære (dame) hun var forfærdlig. jeg ved ikk hvor mange gange jeg fik uden for klassen og grad, fordi jeg virkelig havde problmere med faget og føltet hun bare var imod mig :(. mine forældre skrev også i min kontaktbog "at jeg synes andre grined når jeg skule lave noget i klassen" men nej nej det havde hun ikk bemærlket men jeg skule heller ikk være så nærtagende.. JA HALLO det var jo mit forsvar når læren ikke gør noget :(... så hele 6 klasse har det gået af lort. når jeg skulle have eksra ark så måtte man lige tage i skuffen og det laved man hjemme ingen hjælp her hos læren!!

Så nu i 7. klasse har vi fået ny :).. men nu er jeg usikker indlært i matemaik :(. men vores nye lære er KANON hun finder ud af hva vi har svært ved og hjælper med ark og hun vil se dem når vi er færdige. jamen jeg kan ikk seige hvor godt det er :). hvis vi havde hende i 6 klasse var det blvet bedre i 7... men nu knolker jeg for jeg vil gerne have gode karkter smiley

Andre der har prøvet det??

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eksisterende skur, isoleres og beklædes indvendigt 12.500 kr.
  • Telefonforklaring på fejl på min vaskemaskine og din mening 205 kr.
  • Montering af opvaskemaskine el (ikke stik) 625 kr.
  • Væg reol & jakke stativ 400 kr.
  • Genbrugsplads 500 kr.
  • Installation af stue stereoanlæg 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har i prøvet en møøg lære ?
  • #1   28. maj 2007 øv. stakkels dig. nej ikke på den måde. men jeg er osse usikker i matmatik.

• #2   28. maj 2007 nej, vi er bare bedre end vores Historie, kristendom og tysklære :b

• #3   28. maj 2007 arg, træls. har har godt nok prøvet i 5 klasse hvor vi havde en lære der skældte mig ud fordi hun ikke forklarede det ordenligt og så svarede jeg igen og blev sendt ud massere af gange !! men nu i 6. klasse har vi fået en ny og får en masse hjælp smiley

• #4   28. maj 2007 Ja ! det er pisse irriterende !

Gruden til jeg ikke kan engelsk ...

• #5   28. maj 2007 Charlotte:" En masse" gange kan umuligt slå det i vores klasse smiley Det hedder HVER gang :b

• #6   28. maj 2007 jeg er også blevet meget negavtiv over for lære, hvis jeg ikk fatter hva læren siger så har jeg bare lært at det nemmest er át sige JEG FORSTÅR IKKE og gå i baglås :(... men også i matematik blev jeg spurgt om hva 3 gange 3 er? jeg vidste jo godt at det er 9. men jeg begyndte at svede i hænderne og så kom de kloge "Ej det ved alle" så stiger jeg af! og siger jeg ved det ikk. og hvis jeg bliver presset og flere kommer med kommentar kan jeg mærke tårene kommer frem.. eller svare jeg igen med "Luk r..." dumt ved jeg godt men der går bare en klap ned

• #7   28. maj 2007 vi har en i 7 nu /;
    <b>og det er væres klasselærer/historielærer/dansklærer xD ;(

• #8   28. maj 2007 Kan heldigvis sige at jeg ikke har prøvet det- har "desværre" altid haft det nemt i skolen. MEN for søren hvor trænger du da til at få nogle succesoplevelser og noget selvtillid i matematik. Hvis det er muligt synes jeg du skulle få noget lektiehjælp derhjemme, hvor du har lov til at kvaje dig lidt uden der er nogen der griner af dig og latterliggør dig.

Du har jo en slags udvidet eksamensskræk,som gør at du føler det som en eksamen bare at skulle svare på et simpelt spørgsmål, og så lukker du helt af og tænker "jamen jeg kan jo alligevel ikke".

Men du KAN jo godt, du skal bare lære at tror på dig selv!

Og så vil jeg da lige sige til den lærer at hun burde skamme sig noget så grusomt- for det er bare IKKE i orden at opføre sig sådan!

Held og lykke med det.

• #9   28. maj 2007 Pomfritten ! !

du er ikke den eneste (; ..
    jeg KAN ikke .

og min engelsklærer er pisse provokerende og siger at jeg ikke GIDER?
    det er sgu det fag jeg HELST vil lave lektier osv i FORDI jeg ikke kan finde ud af det.
    røvhul /;

• #10   28. maj 2007 du kan få nogle gode oplevelser med mig i matematik xD
    det er min ynglingsfag og det jeg er bedst til xD

- man må da være lidt selvglad d:

• #11   28. maj 2007 Christina S: taak for de opmuntrende ord :).. ja jeg prøver at tro på mig selv... det hjælper også meget med den nye lære. og har mine forældre.. men HOLD KÆFT jeg har lyst til at gå hen til min gamle lære og sige JA TUSIND TAK FOR ALT DEN HJÆLP DU GAV MIG I 6 klasse... self også lide min egen skyld noget af det...

Kommentér på:
Har i prøvet en møøg lære ?

Annonce