602 visninger
|
Oprettet:
Brækket arm = overbebyrdet krop??! {{forumTopicSubject}}
Jeg brækkede overarmen for 3 uger siden lige under skuldren.
Bruger derfor hovedparten af min tid i horisontal stilling på sofaen. ( laver de øvelser som jeg skal.) men ofte har jeg en følelse af at min krop er total stresset, som om jeg har levet mit liv i overhalingsbanen i lang tid. Men jeg ligger jo på sofaen?????
Nogle af jer som har prøvet det samme?
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
jeg har et rigtigt lorte knæ. og jeg havde en periode på en måned hvor jeg ikke kunne bevæge det, støtte på det eller noget som helst.
fordi at jeg evigt og altid skulle tænke pp hvordan jeg bevægede mig, uanset om det så kun var at rette mig op, så blevvminbkroo/min hjerne stresset og enormt frusteret over at jeg skulle være så opnærksom 24 timer i døgnet.
jeg kunne jo heller ikke sove ordentligt om natten, for hvis jdg bevægede mig den mindste smule så gjorde det dødsens ondt.
dec 2006
Følger: 74 Følgere: 84 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.254
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Mvh TT
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.500
Så når du byder den noget unaturligt noget, bliver den naturligvis øm.
Gå nogle ture.
Sofaen gør dig ikke raskere.
jul 2015
Følger: 4 Følgere: 10 Emner: 92 Svar: 1.643
Men mens timerne på sofaen mindsker disse symptomer.
Jeg har ikke ondt i min krop. Som f.eks. ryggen, af at opholde mig på sofaen. Min krop var ret veltrænet og i god form inden jeg brækkede armen.
Det er mere den indre følelse af at min krop er stresset og udbrændt. Den samme følelse som efter en regnskabsafslutning.
Det er anderledes end de andre gange jeg har brækket noget (det er 5. gang) men jeg har heller ikke gips på, er bare blevet udstyret med en slynge.
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.500
Noget smertestillende kan også imitere dine symptomer i deres bivirkninger.
Jeg ville stadig gå nogle flere korte ture, hvis længere ture ikke duer.
Hvis det er bivirkninger - så tal med din doktor
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Mvh TT
jul 2015
Jeg fodre selv mine heste 2 gange om dagen og jeg arbejder ca 4 timer om dagen har hjemmefra via opkobling til min arbejdsplads. Så lidt aktiv er jeg.
jul 2015
Det gør det hele endnu mere øv med øv på.
Brækket arm = overbebyrdet krop??!