4.117 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Sprunget trommehinde? Sprunget trommehinde?

Hej HG smiley

Jeg har været noget syg og skulle lige pudse næse, imens jeg pudsede næse kom der pludselig en lille pop agtig lyd samt en høj pivelyd. Nu gør det lidt ondt og har mistet en del hørelse på det øre, samt jeg er svimmel og har tinnitus.

Så tror sku jeg har sprunget min trommehinde, men hvad faen gør man egentlig ved det?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sprunget trommehinde?
  • #1   25. apr 2018 Når trommehinden sprænges (eller dvs revner, for den sprænger ikke), gør det tit virkelig ondt og nogle gange bløder det. Måske er din revnet, eller måske har du bare fået et ordentligt tryk i øret.
    Uanset hvad det er, så går det over af sig selv/trommehinden vokser sammen igen efter nogle uger. Lad være med at få vand i øret, da det kan give infektion. Hvis symptomerne ikke holder op, så søg læge.

• #2   25. apr 2018 Okay super, så håber jeg da det heler fint sammen igen. Ville sku være ked af at gå til læge eeeeeendnu engang. XD

• #3   25. apr 2018 Haha kan forestille mig det ikke er sjovt at gå til læge ofte pga sygdom/skader! xD

• #4   25. apr 2018 Afsted til lægen med dig!

Ja, trommehinden vokser sammen.
    Men er du mon syg af mellemørebetændelse?

• #5   25. apr 2018 mit øre var for år siden klappet sammen.
    Men du skal til lægen
    VH Annette

• #6   25. apr 2018 Kan det ikke være det bare er undertryk? Lige som i fly, det sker tit når jeg er forkølet. smiley

• #7   25. apr 2018 Hej
    er næsten sikker på at du ikke har sprængt trommehinden. Har selv lige haft influenza med dertil hørende snotnæse mm. Har så altid bøvl med "propper" i ørerne ved forkølelse pga. snævre "afløb" mellem øre og næse men denne gang gjorde det ret ondt i højre øre og trykkede meget samt hørelsen var meget nedsat. Nok nærmest som en mellemørebetændelse (?)
    Der er kun en ting der kan hjælpe noget - og det er næsedråber/næsespray og det tager tid - desværre.
    Det var vildt ubehageligt - især fordi det startede i vores ferie sydpå i påsken = kæft det gjorde ondt ved start og landing med flyet på vej hjem smiley smiley

mvh Ponymor

• #9   25. apr 2018 Det var anderledes end trykudligning og gøre stadig ret ondt. Så nja må vente og se, venter lige lidt med lægen udfra hvad jeg kan høre og læse mig frem til.

Kommentér på:
Sprunget trommehinde?

Annonce