728 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Hvad bruger du dine dage på her i påsken ;) Hvad bruger du dine dage på her i påsken ;)

Ren hyggetråd her i påske dagene smiley hvad går i og laver her i påskedagene?

Får i redet/trænet jeres heste? Eller er i rendt i haven for at gøre forårsklar? Eller skal i til påskefrokost eller afholder selv en påskefrokost for familie/venner? Eller er i gået total forårsmood og gør huset rent? noget helt femte, sjette osv. Smid gerne billeder af hvad i udretter på jeres påskedage smiley

Kan tale for mig selv - jeg brugte torsdagen på at ride staldmutters vallak og red en tur i skoven med tøserne fra stalden smiley igår fik jeg beskåret en del buske og små træer helt ned i haven, da de skal helt væk når foråret går igang men kan ik rigtig komme i jorden endnu pga frosten. Idag har jeg været på job og nu står den på ren afslapning på fifaen smiley i morgen skal vi til en lille påskefrokost hos nogle venner, hvor vi skal ha planlagt vores campingferie går hen i år *popcorn*. 2 påskedag aner jeg ik endnu hvad jeg skal, men skal ihvertfald forbi hesten smiley
Mit billede viser stor beskæring af elmetræer op af den ene længe vi har. Har banket kobbersøm ned i stammen, i håb om at skidtet går ud en gang for alle smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad bruger du dine dage på her i påsken ;)
  • #1   31. mar 2018 Jeg er lige begyndt at arbejde i Legoland så der har jeg brugt de sidste par laaange aftenener. Glad for at have fri de næste 5 dage!! Arbejder dog lidt andre steder også. Men ellers har været sammen med min bedste veninde i går som er kommet hjem fra KBH på ferie. I dag har jeg fået en god lang lur på sofaen med hunden. Og i morgen skal min kæreste og jeg til påskefrokost (jeg blir ved med at sige jeg skal til julefrokost til folk, omg. Det er helt 100 pga. vejret!).

• #2   31. mar 2018 Lol sandra smiley jeg havde også skrevet julefrokost men har rettet det til påskefrokost smiley så du ik alene med den fejl smiley tillykke med dit nye job smiley lyder som nogen gode fornuftige fridage du skal fordrive tiden på smiley

• #3   31. mar 2018 Den Hellige: Haha ja det ikke for heldigt smiley takker, jeg synes dog det er lidt øv lige nu. Vi har fastsat tid til rengøring og ingen kan nå det inden for tiden smiley så man er bare sygt stresset og træt kl 23.45 og man skulle have været færdig 22.30 smiley men vi skal vel lige i gang I guess.

• #4   31. mar 2018 Bruger mine påskedage på at være på uddannelse :P.

• Anne
    Anne Tilmeldt:
    mar 2018

Følger: 3 Emner: 5 Svar: 26
    #5   31. mar 2018 den står på ren hygge i den her ferie smiley de sidste maaange ferier har jeg brugt på hesten, men denne gang går den altså til mig. tror heller ikke hyppen syntes det er helt dårligt at få en hel uges fri smiley

• #6   31. mar 2018 Jeg er lige kommet hjem fra en 3 dags ridelejr. Vi havde 11 elever, og de har bare hygget sig. Så bliver man selv glad i låget smiley

Men det er lidt trist at vende tilbage til hverdagen igen. Godt vi har lejr igen til sommer smiley

• #7   31. mar 2018 Jeg skal se på mit nye opstaldnings sted søndag og så skal jeg på internat og se på ny kat.
    Jeg glæder mig helt vildt. smiley smiley smiley

• #8   31. mar 2018 har haft et længere sygdoms forløb, hen over ferien har været meget frem og tilbage til hospitalet smiley så får slet ikke redet, trænet eller noget smiley heldigvis har jeg en enorm sød kæreste der hjælper med at ordne stald, og vil hjælpe med at træne ham når jeg kan holde til at være ude igen smiley så min påske er bare senge liggende smiley

• #9   31. mar 2018 torsag var jeg i dialyse. fredag var vi til loppemarkede her i Humble. bagefter var jeg ude og plante vores krukker til med hornvioler.
    i dag har min lillebror hans kærste, og deres 4 drenge været på besøg. og så fik vi helstegt kalkun her til aftensmad. de er næsten lige kørt hjem. de bor oppe ved Odense, så vi ser dem ikke helt så tit. men for f.. hvor bliver man bare træt når de drenge kommer på besøg. især nr 3 kan tage livet af en...
    i morgen står den på oprydning i vores gang. har fået fri fra dialysen
    mandag skal vi til fødselsdag hos naboen
    tirsdag skal jeg ud på OUH i odense for at få tjekket min fistel. Bagefter skal jeg i dialyse i svendborg

• #10   31. mar 2018 Den er sgu lidt flad i år. Plan A var hjælper til distsncestævne, som blev aflyst pga. for få starter. Plan B hed hjem til familien, men der kom hest og job i vejen.

Så nu har den heddet hest, hestepasning, fødselsdagsfest ved venner i Aalborg i går, FRI i morgen (skal rydde op eller redigere billeder), og mandag skal jeg arbejde.

• #11   31. mar 2018 tja planen var således:
    28. fødselsdag med familien, 29. påskefrokost, 30. farmor til middag, 31. "påskefrokost"

Men blev
    28. skod dag uden kæresten pga sygdom, 29. rengøring + syg kæreste , 30. vagtlæge/sygehus med kæresten og i dag nød kørsel for en ven til et stævne pga skade

alt sammen pga sygdom ved kæresten og skade ved veninde pga hesten ??

Så ingen ridning til mig endnu ??

• #13   31. mar 2018 Jeg har brugt påskedagene med at renovere sommerhus, lave udekøkken og gå lange ture på stranden og i skoven med familien og hunden.

• #14   31. mar 2018 Anja- jeg blev helt svimmel af din energi smiley hvor hulen graver du den energi op henne smiley du godt nok aktiv smiley
    Og god bedring til dig.

Lunse- og god bedring til dig også smiley sød kæreste du har.

Og til Sabrinas kæreste og venindes hest- du er blev da hårdt ramt den dag med sygdom og skade omkring dig smiley

• #15   31. mar 2018 Vi påskerengører til den store guldmedalje! Hver en krog af hus, have og 2 garager (hvor vi har fyldt op med, jaaa ved ikke, men der er meget af det) smiley

Glæder mig dog til imorgen søndag, hvor vi skal besøge gode venner smiley og så er jeg så heldig at have en familie, der støtter op om hest, så nogle gode ture i skoven er det også blevet til smiley

• #16   1. apr 2018 Jeg har faktisk brugt al min tid på at ride, og så på at se de veninder, der er her på øen i påsken. Vejret har været elendigt, hvilket har begrænset en del aktiviteter. Nu gider vi ikke mere sne!

• #17   1. apr 2018 Ja jeg har brugt torsdag på at vaske hus, ordne stald og slappe af, køre datteren tværs over Fyn til en veninde. Fredag Har vi gjort det samme men også til en veninde og spise, bagefter på arbejde pga sygdom og kom hjem i aftes. I dag havde jeg tænkt at starte Tindur op igen, men det tror jeg alligevel ikke.. Og at gøre haven klar til foråret tror jeg heller ikke er en god ide i dag smiley

Mvh TT der undrer sig over hvor hun nu skal flygte til smiley

profilbillede
  • #18   1. apr 2018 Jeg bruger påsken på at læse og skrive opgave, men det gør ikke noget. Jeg er meget glad for mit studie, så jeg hygger mig med det. smiley

• #19   1. apr 2018 Nøj smiley synes i hver især får eller har udrettet en masse gode fornuftige ting smiley

TT- jeg har ik et gram sne liggende her smiley buhuu behold det gerne smiley

• #20   1. apr 2018 Jeg håber ik vejrudsigten er en aprilsnar smiley forår kom hid-NU smiley

profilbillede
  • #23   2. apr 2018 Puhh brugte de første dage til at slappe af, og så måtte jeg lige på arbejde lørdag. for derefter at køre 2 veninder i byen og hygge med dem, jeg var hjemme kl 8 søndag morgen! smiley

Aften i dag bruger jeg på at kigge lidt stamtræ på Santos, fik lige lyst til at undersøge hans blod (Y )
    I morgen skal der også bare slappes af før arbejdet kalder igen tirsdag, kan godt mærke de 25 timer lørdag-søndag uden søvn har sat sine spor smiley
    Burde nok også lette numsen i seng nu smiley men det er lige så spændende med hans stamtræ smiley

• #24   2. apr 2018 Vi har ikke lavet ret meget mere end sædvanlig dage her
    Fik dog striglet i går alle hesten
    Med min familie
    Der kommer en rigtig hård uge for os den starter i morgen smiley
    Har solgt min islænder hest i går til en super sød dame .
    Vh Annette

profilbillede
Kommentér på:
Hvad bruger du dine dage på her i påsken ;)

Annonce